Spotrebitelia sú čoraz ochotnejší zaplatiť za digitálny obsah.
Autor TASR
Bratislava 17. januára (TASR) - V roku 2018 bude jedna miliarda cestujúcich, resp. jedna štvrtina všetkých cestujúcich, cestovať v lietadlách s funkčným internetovým pripojením priamo počas letu (in-flight connectivity – IFC). Tento údaj znamená odhadovaný nárast cestujúcich využívajúcich internet o 20 %. Spoločnosť Deloitte predpovedá veľký pokrok v strojovom učení pre podniky a celosvetový záujem spotrebiteľov o predplácanie digitálneho obsahu. Vyplýva to zo 17. vydania Prognóz v oblasti technológií, médií a telekomunikácií (TMT).
Odborníci spoločnosti Deloitte si myslia, že živé vysielanie a rôzne naživo prenášané udalosti prinesú v roku 2018 priame príjmy vo výške 545 miliárd USD, čo je zvýšenie o jedno percento oproti roku 2017. Veľká väčšina týchto príjmov (537 miliárd USD alebo 98,5 %) sa očakáva z tradičných sektorov, zvyšok bude pochádzať z live streamingu a z e-športov.
"Živé vysielanie na trhu prežije, a to aj napriek tomu, že spotrebitelia majú čoraz väčší záujem o obsah na požiadanie alebo návštevu udalostí na diaľku prostredníctvom médií. Platí to aj v súčasnosti, keď je mantrou médií systém „to, čo chcete, kedy chcete a kde chcete“. Spotrebitelia aj naďalej chcú živé prenosy, pretože je to zároveň vzrušujúce a pohodlné. V mnohých ohľadoch sú živé prenosy cez digitálne médiá dokonca produktívnejšie a výhodnejšie,“ vysvetľuje Michal Kopanič, partner spoločnosti Deloitte a odborník na digitálne technológie.
Spotrebitelia sú čoraz ochotnejší zaplatiť za digitálny obsah. Spoločnosť Deloitte predpovedá, že do konca roka 2018 bude mať 50 % dospelých v rozvinutých krajinách predplatené aspoň dve internetové médiá. Do konca roka 2020 by sa mal tento priemer dokonca zdvojnásobiť na štyri internetové médiá.
TASR informovala spoločnosť Deloitte.
Odborníci spoločnosti Deloitte si myslia, že živé vysielanie a rôzne naživo prenášané udalosti prinesú v roku 2018 priame príjmy vo výške 545 miliárd USD, čo je zvýšenie o jedno percento oproti roku 2017. Veľká väčšina týchto príjmov (537 miliárd USD alebo 98,5 %) sa očakáva z tradičných sektorov, zvyšok bude pochádzať z live streamingu a z e-športov.
"Živé vysielanie na trhu prežije, a to aj napriek tomu, že spotrebitelia majú čoraz väčší záujem o obsah na požiadanie alebo návštevu udalostí na diaľku prostredníctvom médií. Platí to aj v súčasnosti, keď je mantrou médií systém „to, čo chcete, kedy chcete a kde chcete“. Spotrebitelia aj naďalej chcú živé prenosy, pretože je to zároveň vzrušujúce a pohodlné. V mnohých ohľadoch sú živé prenosy cez digitálne médiá dokonca produktívnejšie a výhodnejšie,“ vysvetľuje Michal Kopanič, partner spoločnosti Deloitte a odborník na digitálne technológie.
Spotrebitelia sú čoraz ochotnejší zaplatiť za digitálny obsah. Spoločnosť Deloitte predpovedá, že do konca roka 2018 bude mať 50 % dospelých v rozvinutých krajinách predplatené aspoň dve internetové médiá. Do konca roka 2020 by sa mal tento priemer dokonca zdvojnásobiť na štyri internetové médiá.
TASR informovala spoločnosť Deloitte.