Z pohľadu samotného tunela Višňové zostáva doprofilovať štyri priečne prepojenia na primárnom ostení a dokončiť 13 horných klenieb sekundárneho ostenia.
Autor TASR
Bratislava 19. decembra (TASR) – Posudok blokov sekundárneho ostenia preukázal, že bloky v tuneli Višňové sa nemusia búrať ani dodatočne spevňovať. Bude však potrebný náter, ktorý zvýši odolnosť ostenia proti karbonatácii. Ide o ochranu výstuže betónu pred koróziou. Pre TASR to uviedol dočasne poverený minister dopravy Andrej Doležal (nominant Sme rodina).
Doležal zároveň priblížil, že na úseku D1 Lietavská Lúčka – Dubná skala sa momentálne stavajú nosné konštrukcie mostných objektov a oporné múry. "Ambíciou zhotoviteľa je predčasne dokončiť a sprejazdniť mimoúrovňovú križovatku Lietavská Lúčka," dodal. Z pohľadu samotného tunela Višňové zostáva doprofilovať štyri priečne prepojenia na primárnom ostení a dokončiť 13 horných klenieb sekundárneho ostenia.
Doležal zároveň priblížil, že na úseku D1 Lietavská Lúčka – Dubná skala sa momentálne stavajú nosné konštrukcie mostných objektov a oporné múry. "Ambíciou zhotoviteľa je predčasne dokončiť a sprejazdniť mimoúrovňovú križovatku Lietavská Lúčka," dodal. Z pohľadu samotného tunela Višňové zostáva doprofilovať štyri priečne prepojenia na primárnom ostení a dokončiť 13 horných klenieb sekundárneho ostenia.