Minister skonštatoval, že bude mať priamo na stavenisku aj svojho poradcu Jána Kušníra. Chce tak docieliť, aby mali práce potrebné tempo.
Autor TASR
Bratislava 29. júna (TASR) – V tuneli Višňové práce napredujú, začala sa betonáž sekundárneho ostenia. Uviedol to v utorok na sociálnej sieti minister dopravy Andrej Doležal (nominant Sme rodina). Dokončenie tejto stavby považuje za jednu z najväčších výziev vo svojej funkcii.
Minister skonštatoval, že bude mať priamo na stavenisku aj svojho poradcu Jána Kušníra. Chce tak docieliť, aby mali práce potrebné tempo. "Poveril som ho, aby priebežne mapoval situáciu, zúčastňoval sa na kontrolných dňoch a pravidelne ma informoval o otvorených bodoch aj prípadných problémoch," priblížil Doležal.
Nedávno bol na stavbe kontrolný deň. Jeho závery sú podľa Doležala celkom priaznivé. Spracováva sa analýza stavu tunela – pasportizácia pomocou obhliadky, fotogrametrie, hĺbkového skenovania (určenie hrúbky betónu ostenia), geodetického zameriavania a iných postupov na určenie východiskovej pozície, z ktorej začína dielo realizovať, respektíve pokračuje v začatom Skanska. Ukončenie analýzy sa predpokladá do konca júla tohto roka. Následne sa určí ďalší postup, čo je potrebné v tuneli sanovať alebo či nebude potrebné niektoré časti zbúrať a postaviť nanovo.
Minister skonštatoval, že bude mať priamo na stavenisku aj svojho poradcu Jána Kušníra. Chce tak docieliť, aby mali práce potrebné tempo. "Poveril som ho, aby priebežne mapoval situáciu, zúčastňoval sa na kontrolných dňoch a pravidelne ma informoval o otvorených bodoch aj prípadných problémoch," priblížil Doležal.
Nedávno bol na stavbe kontrolný deň. Jeho závery sú podľa Doležala celkom priaznivé. Spracováva sa analýza stavu tunela – pasportizácia pomocou obhliadky, fotogrametrie, hĺbkového skenovania (určenie hrúbky betónu ostenia), geodetického zameriavania a iných postupov na určenie východiskovej pozície, z ktorej začína dielo realizovať, respektíve pokračuje v začatom Skanska. Ukončenie analýzy sa predpokladá do konca júla tohto roka. Následne sa určí ďalší postup, čo je potrebné v tuneli sanovať alebo či nebude potrebné niektoré časti zbúrať a postaviť nanovo.