Letisko totiž osadilo vo svojich priestoroch šesť prístrojov na meranie spokojnosti.
Autor TASR
Bratislava 2. decembra (TASR) - Cestujúci môžu na bratislavskom Letisku Milana R. Štefánika vyjadriť svoju spokojnosť či nespokojnosť so službami. Letisko totiž osadilo vo svojich priestoroch šesť prístrojov na meranie spokojnosti.
"Prostredníctvom emotikonov na elektrických obrazovkách môžu pasažieri vyjadriť spokojnosť s čistotou toaliet, orientáciou na letisku či celkovým dojmom," opísala hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková. Celkovo šesť zariadení bolo podľa jej slov inštalovaných na letisku na dámskych a pánskych toaletách v odletovej a príletovej hale, pri informačnom pulte a v odletovej časti do krajín, ktoré nie sú v Schengene.
"Záleží nám na názore cestujúcich a chceme služby letiska ešte viac skvalitňovať a aj moderným spôsobom vyhodnocovať. Ak zaznamenáme negatívne hodnotenia od cestujúcich, napríklad na čistotu toaliet, okamžite zabezpečíme nápravu," opísala vedúca oddelenia letiska Customer Service Paula Gaďová.
Cestujúci však môžu podľa jej slov aj naďalej posielať svoje podnety, pochvaly či sťažnosti aj na e-mailovú adresu customerservice@bts.aero. Systém údaje od pasažierov vyhodnocuje prostredníctvom počítačového programu na hodinovej, týždennej či mesačnej báze.
"Prostredníctvom emotikonov na elektrických obrazovkách môžu pasažieri vyjadriť spokojnosť s čistotou toaliet, orientáciou na letisku či celkovým dojmom," opísala hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková. Celkovo šesť zariadení bolo podľa jej slov inštalovaných na letisku na dámskych a pánskych toaletách v odletovej a príletovej hale, pri informačnom pulte a v odletovej časti do krajín, ktoré nie sú v Schengene.
"Záleží nám na názore cestujúcich a chceme služby letiska ešte viac skvalitňovať a aj moderným spôsobom vyhodnocovať. Ak zaznamenáme negatívne hodnotenia od cestujúcich, napríklad na čistotu toaliet, okamžite zabezpečíme nápravu," opísala vedúca oddelenia letiska Customer Service Paula Gaďová.
Cestujúci však môžu podľa jej slov aj naďalej posielať svoje podnety, pochvaly či sťažnosti aj na e-mailovú adresu customerservice@bts.aero. Systém údaje od pasažierov vyhodnocuje prostredníctvom počítačového programu na hodinovej, týždennej či mesačnej báze.