Kontrolovať ich bude na piatich čerpacích staniciach na Slovensku.
Autor TASR
Bratislava 24. apríla (TASR) - Výrobca pneumatík Continental tento týždeň na piatich čerpacích staniciach spoločnosti Shell na Slovensku bude kontrolovať v rámci prieskumu "Vision Zero Roadshow" stav pneumatík motorových vozidiel, a to najmä hĺbku ich dezénu a tlak vzduchu v pneumatikách.
"Za oddelenie bezpečnosť cestnej premávky môžem povedať, že bezpečnosť cestnej premávky sa skladá z troch základných faktorov, a to sú podmienky, prostriedky, na ktorých po ceste jazdíme, a samotní vodiči. My sa ľudskému faktoru (vodičom) dlhodobo venujeme, ale nemôžeme zabúdať, že aj podmienky sú veľmi dôležité," uviedol riaditeľ oddelenia pre bezpečnosť cestnej premávky (BECEP) Ministerstva dopravy a výstavby (MDV) SR Milan Troška.
"Vieme všetci, že pneumatiky sú jediný kontakt vozidla s vozovkou. Apelujeme preto na vodičov, aby sa pneumatikám nevenovali iba dvakrát za rok, pri ich prezúvaní za zimné a naopak," zdôraznil. Vodiči by si podľa Trošku mali častejšie kontrolovať tlak v pneumatikách a mali by venovať pozornosť aj hĺbke dezénu.
Vision Zero je podľa Juraja Ižvolta, riaditeľa divízie marketingovej komunikácie Continental, jedným z projektov, ktorý podporuje zvyšovanie bezpečnosti na cestách. "Naším cieľom sú nielen žiadne úmrtia, ale nakoniec aj žiadne nehody na cestách," doplnil.
"Za oddelenie bezpečnosť cestnej premávky môžem povedať, že bezpečnosť cestnej premávky sa skladá z troch základných faktorov, a to sú podmienky, prostriedky, na ktorých po ceste jazdíme, a samotní vodiči. My sa ľudskému faktoru (vodičom) dlhodobo venujeme, ale nemôžeme zabúdať, že aj podmienky sú veľmi dôležité," uviedol riaditeľ oddelenia pre bezpečnosť cestnej premávky (BECEP) Ministerstva dopravy a výstavby (MDV) SR Milan Troška.
"Vieme všetci, že pneumatiky sú jediný kontakt vozidla s vozovkou. Apelujeme preto na vodičov, aby sa pneumatikám nevenovali iba dvakrát za rok, pri ich prezúvaní za zimné a naopak," zdôraznil. Vodiči by si podľa Trošku mali častejšie kontrolovať tlak v pneumatikách a mali by venovať pozornosť aj hĺbke dezénu.
Vision Zero je podľa Juraja Ižvolta, riaditeľa divízie marketingovej komunikácie Continental, jedným z projektov, ktorý podporuje zvyšovanie bezpečnosti na cestách. "Naším cieľom sú nielen žiadne úmrtia, ale nakoniec aj žiadne nehody na cestách," doplnil.