ZSSK však zároveň aj naďalej odporúča cestujúcim, aby využívali e-shop ZSSK, mobilnú aplikáciu Ideme vlakom či SMS lístok.
Autor TASR
Bratislava 11. novembra (TASR) – Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) od nedele (15. 11.) pozastavujú predaj cestovných dokladov Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) až do odvolania. Pozastavenie predaja sa týka predovšetkým menších staníc a zastávok, kde predaj cestovných dokladov realizujú zamestnanci železníc. Informoval o tom hovorca ZSSK Tomáš Kováč.
Celkovo sa to dotkne 65 predajných miest, cestujúci si však naďalej budú môcť zakúpiť cestovné doklady na viac ako stovke predajných miest. Výnimkou sú zákaznícke centrá, ktoré ZSSK zatvorila k 6. novembru tohto roka.
"Dôvodom zatvorenia predajných miest ŽSR je celková pandemická situácia, znížený dopyt po predaji cestovných dokladov, ako aj eliminácia vplyvu možných rizík na samotné personálne zabezpečenie výkonu dopravnej služby," ozrejmil Kováč. Po uvoľnení a zlepšení tejto situácie budú zamestnanci ŽSR opäť pokračovať v predaji cestovných dokladov v jednotlivých staniciach a zastávkach.
ZSSK však zároveň aj naďalej odporúča cestujúcim, aby využívali e-shop ZSSK, mobilnú aplikáciu Ideme vlakom či SMS lístok.
Kováč súčasne podotkol, že cestujúci si môžu zadovážiť cestovný lístok nielen pred nástupom do vlaku, teda cez e-shop ZSSK, aplikáciu alebo SMS, ale môžu si lístok zakúpiť aj priamo vo vlaku u vlakového personálu. "Stačí, ak aktívne vyhľadajú vlakvedúceho, najlepšie hneď po nástupe do vlaku, a lístok im vlakový personál predá bez prirážky," dodal hovorca ZSSK.
Celkovo sa to dotkne 65 predajných miest, cestujúci si však naďalej budú môcť zakúpiť cestovné doklady na viac ako stovke predajných miest. Výnimkou sú zákaznícke centrá, ktoré ZSSK zatvorila k 6. novembru tohto roka.
"Dôvodom zatvorenia predajných miest ŽSR je celková pandemická situácia, znížený dopyt po predaji cestovných dokladov, ako aj eliminácia vplyvu možných rizík na samotné personálne zabezpečenie výkonu dopravnej služby," ozrejmil Kováč. Po uvoľnení a zlepšení tejto situácie budú zamestnanci ŽSR opäť pokračovať v predaji cestovných dokladov v jednotlivých staniciach a zastávkach.
ZSSK však zároveň aj naďalej odporúča cestujúcim, aby využívali e-shop ZSSK, mobilnú aplikáciu Ideme vlakom či SMS lístok.
Kováč súčasne podotkol, že cestujúci si môžu zadovážiť cestovný lístok nielen pred nástupom do vlaku, teda cez e-shop ZSSK, aplikáciu alebo SMS, ale môžu si lístok zakúpiť aj priamo vo vlaku u vlakového personálu. "Stačí, ak aktívne vyhľadajú vlakvedúceho, najlepšie hneď po nástupe do vlaku, a lístok im vlakový personál predá bez prirážky," dodal hovorca ZSSK.