Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 26. november 2024Meniny má Kornel
< sekcia Ekonomika

Dopyt po výrobkoch značky Burberry rastie, firma zlepšila odhad tržieb

Model značky Burberry. Foto: TASR/AP

Analytici ešte v januári zverejnili prognózu, ktorá naznačovala pokles celoročných tržieb Burberry približne o 13 %. Výsledky za rok 2020/2021 zverejní spoločnosť 13. mája.

Londýn 12. marca (TASR) - Britská módna značka Burberry zaznamenala v poslednom období výrazné zotavenie predaja a v súvislosti s tým zlepšila prognózu vývoja tržieb za posledný kvartál súčasného obchodného roka. Zároveň upravila výhľad tržieb za celý rok 2020/2021 s tým, že ich pokles bude miernejší, než sa očakávalo.

Burberry v piatok uviedla, že od decembra eviduje výrazný rast tržieb, k čomu prispelo najmä zotavenie dopytu v Ázii. To by sa malo odraziť aj na výsledkoch za posledný štvrťrok a celý rok 2020/2021. Ten sa skončí 27. marca.

Porovnateľné tržby (z obchodov otvorených viac než rok) by mali za 4. kvartál 2020/2021 zaznamenať medziročný rast o 28 % až 32 %. Za celý rok potom spoločnosť očakáva pokles tržieb o 10 až 11 %.

Analytici ešte v januári zverejnili prognózu, ktorá naznačovala pokles celoročných tržieb Burberry približne o 13 %. Výsledky za rok 2020/2021 zverejní spoločnosť 13. mája.