Víťazi ocenenia Najdôveryhodnejšia značka sú zrkadlom slovenského trhu!
Autor OTS
Bratislava 22. novembra (OTS) - Najväčší prieskum spotrebiteľskej dôvery oslavuje deviate výročie. Do ankety programu Dôveryhodné značky sa zapojilo 2 000 respondentov, ktorí vyberali z viac ako 800 najsilnejších značiek na slovenskom trhu. Víťaznou sa pritom v každej z 88 kategórií mohla stať len jedna. Obľúbenosť programu potvrdzuje nielen záujem zákazníkov, ktorí logo vyhľadávajú, ale aj rastúci počet víťazných značiek, ktoré logo využívajú. Zastúpenie mali značky z oblasti rýchloobrátkového tovaru, služieb, inštitúcií, ale aj zo segmentu lekárenských produktov, automobilového priemyslu, stavebníctva či financií. Najdôveryhodnejšie značky 2024 boli odhalené na slávnostnom galavečere 21. novembra 2024 moderátorkou Luciou Barmošovou v hoteli Grand Hotel River Park v Bratislave.
Je skvelé môcť sa spoľahnúť na overenú kvalitu. Opakovaná výborná skúsenosť s produktom či službou je základom dlhodobého vzťahu, ktorý vzniká medzi zákazníkom a značkou. Význam tohto puta stále viac narastá, pretože prináša hrejivý komfort správneho rozhodnutia. Odmenou firiem za to, že spotrebiteľom úspešne dodávajú tento pocit istoty, je získané ocenenie Najdôveryhodnejšia značka. Nezávislý prieskum realizovala spoločnosť NIQ v októbri 2024 prostredníctvom online dotazníka na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
„Záber prieskumu, z ktorého vzídu víťazi ocenenia Najdôveryhodnejšia značka, sa tento rok rozšíril a slovenský trh tak pokryl opäť o čosi lepšie. Rady víťazov obohatili zástupcovia nových kategórií, ako napríklad značka Focus v kategórii očné optiky, Yves Rocher v kategórii predajcovia rastlinnej kozmetiky, Always v kategórii dámska hygiena, Gillette v kategórii holenie a Dermacol v kategórii dekoratívna kozmetika,“ uvádza Veronika Trembáčová, projektová manažérka tohto projektu. Stabilnú pozíciu dôvery, kvality a spoľahlivosti obhájili aj v roku 2024 tradičné značky, ako napríklad Tatratea, Škoda, Tauris, dm drogerie markt a Kaufland. Firma Best po prvýkrát zvíťazila medzi výrobcami betónových prvkov a obmena nastala aj v kategórii stávkové kancelárie, kde triumfovala značka Tipsport. V náročnej konkurencii nadnárodných značiek sa podarilo uspieť aj tradičným zástupcom domáceho trhu. Slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú jogurtom značky Zvolenský, športovej výžive GymBeam či počítačovým antivírusom značky Eset.
„Mimo hlavnej ankety hodnotiacej jednotlivé značky sledujeme aj znalosť ocenenia a jeho vplyv na slovenských zákazníkov. Prieskum spoločnosti MNFORCE v októbri 2024 odhalil, že po deviatich ročníkoch programu ocenenie Najdôveryhodnejšia značka pozná 59 % ľudí a každý druhý zákazník na Slovensku tvrdí, že ocenený produkt uprednostní pred ostatnými. Mnohí z nich sú dokonca ochotní si za produkt označený logom dôvery priplatiť,“ priblížila Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.
Dôvera je kľúčovým faktorom, ktorý ovplyvňuje nielen spokojnosť zákazníkov, ale aj ich lojalitu a dlhodobú priazeň. Značky, ktoré sa tešia vysokej dôvere, získavajú nielen stabilnú zákaznícku základňu, ale tiež podporujú pozitívne vnímanie svojich produktov a služieb. Vďaka dôvere sa zákazníci cítia isto vo svojich rozhodnutiach, radi sa k značke vracajú a delia sa o svoje pozitívne skúsenosti. Pre samotné značky je dôvera silným nástrojom na budovanie a upevňovanie ich pozície na trhu. Značky, ktoré získali ocenenie, môžu logo Najdôveryhodnejšia značka 2024 využívať vo svojej marketingovej komunikácii a posilniť tak svoju dôveryhodnosť v očiach verejnosti.
Mená víťazov nezazneli len 21. novembra počas slávnostného galavečera, ale budú rezonovať po celý rok v rámci marketingovej kampane organizátora. Najdôveryhodnejšie značky zachytia spotrebitelia naprieč celým Slovenskom v rádiu, tlači, online, outdoore, na kongrese Samoška a galavečere Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.
Je skvelé môcť sa spoľahnúť na overenú kvalitu. Opakovaná výborná skúsenosť s produktom či službou je základom dlhodobého vzťahu, ktorý vzniká medzi zákazníkom a značkou. Význam tohto puta stále viac narastá, pretože prináša hrejivý komfort správneho rozhodnutia. Odmenou firiem za to, že spotrebiteľom úspešne dodávajú tento pocit istoty, je získané ocenenie Najdôveryhodnejšia značka. Nezávislý prieskum realizovala spoločnosť NIQ v októbri 2024 prostredníctvom online dotazníka na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
„Záber prieskumu, z ktorého vzídu víťazi ocenenia Najdôveryhodnejšia značka, sa tento rok rozšíril a slovenský trh tak pokryl opäť o čosi lepšie. Rady víťazov obohatili zástupcovia nových kategórií, ako napríklad značka Focus v kategórii očné optiky, Yves Rocher v kategórii predajcovia rastlinnej kozmetiky, Always v kategórii dámska hygiena, Gillette v kategórii holenie a Dermacol v kategórii dekoratívna kozmetika,“ uvádza Veronika Trembáčová, projektová manažérka tohto projektu. Stabilnú pozíciu dôvery, kvality a spoľahlivosti obhájili aj v roku 2024 tradičné značky, ako napríklad Tatratea, Škoda, Tauris, dm drogerie markt a Kaufland. Firma Best po prvýkrát zvíťazila medzi výrobcami betónových prvkov a obmena nastala aj v kategórii stávkové kancelárie, kde triumfovala značka Tipsport. V náročnej konkurencii nadnárodných značiek sa podarilo uspieť aj tradičným zástupcom domáceho trhu. Slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú jogurtom značky Zvolenský, športovej výžive GymBeam či počítačovým antivírusom značky Eset.
„Mimo hlavnej ankety hodnotiacej jednotlivé značky sledujeme aj znalosť ocenenia a jeho vplyv na slovenských zákazníkov. Prieskum spoločnosti MNFORCE v októbri 2024 odhalil, že po deviatich ročníkoch programu ocenenie Najdôveryhodnejšia značka pozná 59 % ľudí a každý druhý zákazník na Slovensku tvrdí, že ocenený produkt uprednostní pred ostatnými. Mnohí z nich sú dokonca ochotní si za produkt označený logom dôvery priplatiť,“ priblížila Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.
Dôvera je kľúčovým faktorom, ktorý ovplyvňuje nielen spokojnosť zákazníkov, ale aj ich lojalitu a dlhodobú priazeň. Značky, ktoré sa tešia vysokej dôvere, získavajú nielen stabilnú zákaznícku základňu, ale tiež podporujú pozitívne vnímanie svojich produktov a služieb. Vďaka dôvere sa zákazníci cítia isto vo svojich rozhodnutiach, radi sa k značke vracajú a delia sa o svoje pozitívne skúsenosti. Pre samotné značky je dôvera silným nástrojom na budovanie a upevňovanie ich pozície na trhu. Značky, ktoré získali ocenenie, môžu logo Najdôveryhodnejšia značka 2024 využívať vo svojej marketingovej komunikácii a posilniť tak svoju dôveryhodnosť v očiach verejnosti.
Mená víťazov nezazneli len 21. novembra počas slávnostného galavečera, ale budú rezonovať po celý rok v rámci marketingovej kampane organizátora. Najdôveryhodnejšie značky zachytia spotrebitelia naprieč celým Slovenskom v rádiu, tlači, online, outdoore, na kongrese Samoška a galavečere Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.
Partneri programu Dôveryhodné značky 2024:
- odborní partneri: MNFORCE, NIQ, Talk Online Panel
- partner programu: Zväz obchodu SR
- partneri galavečera: Testuj.to, Karloff, Plzeňský Prazdroj Slovensko, Víno Matyšák
- mediálni partneri: Pharma Profit, Store Media, Tovar&Predaj, Teraz.sk, Woman.sk
- špeciálni partneri: Email kampane, Parilla Sound, Wau Studio
- odborní partneri: MNFORCE, NIQ, Talk Online Panel
- partner programu: Zväz obchodu SR
- partneri galavečera: Testuj.to, Karloff, Plzeňský Prazdroj Slovensko, Víno Matyšák
- mediálni partneri: Pharma Profit, Store Media, Tovar&Predaj, Teraz.sk, Woman.sk
- špeciálni partneri: Email kampane, Parilla Sound, Wau Studio