Prieskum spoločnosti Perfect Crowd v januári tohto roka ukázal, že online trhoviská sú čoraz populárnejšie.
Autor TASR
Bratislava 18. marca (TASR) - E-commerce platforma Allegro spustila na Slovensku nové lokalizované trhovisko. Táto expanzia nasleduje spustenie platformy v Česku, kde sa s viac ako 1,6 milióna nakupujúcimi stala druhou najnavštevovanejšou platformou za menej ako rok. Spoločnosť o tom informovala v pondelok.
"Využívame naše skúsenosti a poznatky z českého trhu a snažíme sa priniesť podobnú, lokalizovanú a na partnerstvá orientovanú stratégiu aj na Slovensko," uviedol obchodný riaditeľ spoločnosti Matthias Frechen. Funkcionality platformy sú prispôsobené miestnemu trhu, vrátane jazyka, meny a spôsobov dopravy.
Ako uviedla spoločnosť, trhovisko ponúka spotrebiteľom prístup k rozsiahlemu výberu produktov so 100 miliónmi ponúk. Katalóg produktov zahŕňa produkty od elektroniky, domova a záhrady, športu a voľného času, výrobkov pre deti, automobilov, cez módu a obuv, zdravie a krásu, knihy, až po médiá, zberateľské predmety a umenie.
Prieskum spoločnosti Perfect Crowd v januári tohto roka ukázal, že online trhoviská sú čoraz populárnejšie. S konceptom trhoviska bolo oboznámených 77 % respondentov a 42 % už Allegro poznalo. Celkovo bolo zozbieraných na reprezentatívnej vzorke Slovákov 1012 dotazníkov.
"Využívame naše skúsenosti a poznatky z českého trhu a snažíme sa priniesť podobnú, lokalizovanú a na partnerstvá orientovanú stratégiu aj na Slovensko," uviedol obchodný riaditeľ spoločnosti Matthias Frechen. Funkcionality platformy sú prispôsobené miestnemu trhu, vrátane jazyka, meny a spôsobov dopravy.
Ako uviedla spoločnosť, trhovisko ponúka spotrebiteľom prístup k rozsiahlemu výberu produktov so 100 miliónmi ponúk. Katalóg produktov zahŕňa produkty od elektroniky, domova a záhrady, športu a voľného času, výrobkov pre deti, automobilov, cez módu a obuv, zdravie a krásu, knihy, až po médiá, zberateľské predmety a umenie.
Prieskum spoločnosti Perfect Crowd v januári tohto roka ukázal, že online trhoviská sú čoraz populárnejšie. S konceptom trhoviska bolo oboznámených 77 % respondentov a 42 % už Allegro poznalo. Celkovo bolo zozbieraných na reprezentatívnej vzorke Slovákov 1012 dotazníkov.