Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 25. november 2024Meniny má Katarína
< sekcia Ekonomika

Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži

Ilustračné foto Foto: TASR/AP

Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku.

Bratislava 18. januára (TASR) – Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na internete.

Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.

"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.

"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.

Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.