Šéf Electroluxu Keith McLoughlin však upozornil na to, že tržby na niektorých kľúčových európskych trhoch klesli.
Autor TASR
Štokholm 22. októbra (TASR) - Švédsky výrobca domácej elektroniky Electrolux v 3. kvartáli výrazne zvýšil zisk. Vďačí za to predovšetkým dobrému predaju v Ázii a Severnej Amerike.
Čistý zisk koncernu v trojmesačnom období od júla do konca septembra vyskočil na 985 švédskych korún (115 miliónov eur) z 844 miliónov SEK v rovnakom období vlani. Tržby vzrástli o 6 % na 27,2 miliardy SEK.
Šéf Electroluxu Keith McLoughlin však upozornil na to, že tržby na niektorých kľúčových európskych trhoch klesli.
Hlavnou príčinou je zhoršenie spotrebiteľskej dôvery v dôsledku európskej dlhovej krízy. Electrolux to výrazne pocítil v Škandinávii, južnej Európe a krajinách Beneluxu.
McLoughlin počíta s tým, že situácia na európskom trhu sa bude naďalej zhoršovať. Koncern sa preto v rámci svojej stratégie sústredí na nové produkty a úspory.
Čistý zisk koncernu v trojmesačnom období od júla do konca septembra vyskočil na 985 švédskych korún (115 miliónov eur) z 844 miliónov SEK v rovnakom období vlani. Tržby vzrástli o 6 % na 27,2 miliardy SEK.
Šéf Electroluxu Keith McLoughlin však upozornil na to, že tržby na niektorých kľúčových európskych trhoch klesli.
Hlavnou príčinou je zhoršenie spotrebiteľskej dôvery v dôsledku európskej dlhovej krízy. Electrolux to výrazne pocítil v Škandinávii, južnej Európe a krajinách Beneluxu.
McLoughlin počíta s tým, že situácia na európskom trhu sa bude naďalej zhoršovať. Koncern sa preto v rámci svojej stratégie sústredí na nové produkty a úspory.