Prípadné problémy, ktoré poistencom alebo zamestnávateľom počas výpadku systémov v súvislosti s využívaním elektronických služieb vznikli, Sociálna poisťovňa zohľadní.
Autor TASR
Bratislava 12. apríla (TASR) - Po odstránení technických problémov zapríčinených stredajším (11.4.) výpadkom elektrickej energie sú pre verejnosť od 11.45 hod. dostupné služby Sociálnej poisťovne prostredníctvom všetkých komunikačných kanálov. Mailová komunikácia, telefonické linky, ako aj elektronické služby sú už plne funkčné.
Prípadné problémy, ktoré poistencom alebo zamestnávateľom počas výpadku systémov v súvislosti s využívaním elektronických služieb (napríklad prihlásenie zamestnanca, odhlásenie, resp. splnenie si oznamovacej povinnosti a pod.) vznikli, Sociálna poisťovňa zohľadní.
TASR informoval Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Prípadné problémy, ktoré poistencom alebo zamestnávateľom počas výpadku systémov v súvislosti s využívaním elektronických služieb (napríklad prihlásenie zamestnanca, odhlásenie, resp. splnenie si oznamovacej povinnosti a pod.) vznikli, Sociálna poisťovňa zohľadní.
TASR informoval Peter Višváder, hovorca poisťovne.