Až 42 % opýtaných si myslí, že aféra poškodí celé nemecké hospodárstvo, avšak 45 % považuje aféru VW za ojedinelý prípad.
Autor TASR
Washington 6. apríla (TASR) - Emisný škandál výrazne poškodil reputáciu Volkswagenu v USA. Podľa najnovšieho reprezentatívneho prieskumu na vzorke 1500 respondentov až 46 % Američanov stratilo dôveru k značke VW. Informovala o tom agentúra DPA.
Až 42 % opýtaných si myslí, že aféra poškodí celé nemecké hospodárstvo, avšak 45 % považuje aféru VW za ojedinelý prípad. Len 28 % úplne stratilo dôveru k produktom vyrobeným v Nemecku.
Až 42 % opýtaných si myslí, že aféra poškodí celé nemecké hospodárstvo, avšak 45 % považuje aféru VW za ojedinelý prípad. Len 28 % úplne stratilo dôveru k produktom vyrobeným v Nemecku.