Bez započítania jednorazových položiek dosiahol Facebook v období január-marec zisk 885 miliónov USD alebo 34 centov na akciu.
Autor TASR
San Francisco 24. apríla (TASR) - Americká spoločnosť Facebook zaznamenala v uplynulom 1. kvartáli nárast zisku na takmer trojnásobok jeho vlaňajšej úrovne. Vďačí za to príjmom z reklamy, ktoré stúpli až o 82 %. Informovali o tom agentúry AP a DPA.
Podľa údajov najväčšej internetovej sociálnej siete na svete jej zisk za prvé tri mesiace tohto roka vrástol na 642 miliónov USD (464,07 milióna eur), čo predstavuje 25 centov na akciu, z 219 miliónov USD alebo 9 centov na akciu v rovnakom období minulého roka 2013.
Bez započítania jednorazových položiek dosiahol Facebook v období január-marec zisk 885 miliónov USD alebo 34 centov na akciu.
Tržby spoločnosti pritom vzrástli o 71 % na 2,5 miliardy USD z 1,46 miliardy USD v prvých troch mesiacoch minulého roka.
Facebook prekonal očakávania analytikov, ktorí mu predpovedali v sledovanom období zisk 24 centov/akcia a tržby 2,36 miliardy USD.
Sociálna sieť oznámila, že na konci marca evidovala 1,28 miliardy užívateľov, ktorí sa na ňu pripájajú aspoň raz mesačne, čo predstavuje medziročný nárast o 15 %. A počet užívateľov, ktorí sa pripájajú na Facebook každý deň, stúpol o 21 % na 802 miliónov ľudí.
Celkové tržby Facebooku z reklamy v prvých troch mesiacoch roka dosiahli 2,27 miliardy USD, z toho tržby z reklamy v mobilných telefónoch stúpli o 59 % na 1,42 miliardy USD.
Podľa údajov najväčšej internetovej sociálnej siete na svete jej zisk za prvé tri mesiace tohto roka vrástol na 642 miliónov USD (464,07 milióna eur), čo predstavuje 25 centov na akciu, z 219 miliónov USD alebo 9 centov na akciu v rovnakom období minulého roka 2013.
Bez započítania jednorazových položiek dosiahol Facebook v období január-marec zisk 885 miliónov USD alebo 34 centov na akciu.
Tržby spoločnosti pritom vzrástli o 71 % na 2,5 miliardy USD z 1,46 miliardy USD v prvých troch mesiacoch minulého roka.
Facebook prekonal očakávania analytikov, ktorí mu predpovedali v sledovanom období zisk 24 centov/akcia a tržby 2,36 miliardy USD.
Sociálna sieť oznámila, že na konci marca evidovala 1,28 miliardy užívateľov, ktorí sa na ňu pripájajú aspoň raz mesačne, čo predstavuje medziročný nárast o 15 %. A počet užívateľov, ktorí sa pripájajú na Facebook každý deň, stúpol o 21 % na 802 miliónov ľudí.
Celkové tržby Facebooku z reklamy v prvých troch mesiacoch roka dosiahli 2,27 miliardy USD, z toho tržby z reklamy v mobilných telefónoch stúpli o 59 % na 1,42 miliardy USD.