Instagram teraz dovolí užívateľom nakupovať veci priamo cez svoju aplikáciu. Služba, v rámci ktorej sa budú dať zatiaľ nakupovať výrobky 23 značiek, bude najprv dostupná v USA.
Autor TASR
Menlo Park 19. marca (TASR) - Facebook mení svoju službu Instagram na obchodnú platformu. Instagram teraz dovolí užívateľom nakupovať veci priamo cez svoju aplikáciu. Služba, v rámci ktorej sa budú dať zatiaľ nakupovať výrobky 23 značiek, bude najprv dostupná v USA.
Medzi partnermi na začiatku sú napríklad Adidas, H&M, Zara, Nike a Uniqlo, ale aj luxusnejšie značky, ako Prada, Dior, Burberry a Balmain. Ďalšie značky by mali pribudnúť v najbližších mesiacoch, uviedol v utorok Instagram. Nevyjadril sa však, kedy bude služba k dispozícii v iných krajinách.
Mnohé značky používajú fotografické platformy, ako sú Instagram a Pinterest, na prezentáciu svojich produktov. Takže priamy predaj cez tieto platformy je už dlhší čas považovaný za ďalší logický krok. Pinterest odnedávna umožňuje firmám v USA ponúkať cez jeho aplikáciu kompletný katalóg ich produktov. V prípade Facebooku je nakupovanie cez Instagram aj potenciálnym dôležitým zdrojom príjmov v budúcnosti. Instagram má po celom svete vyše jednej miliardy užívateľov.
Medzi partnermi na začiatku sú napríklad Adidas, H&M, Zara, Nike a Uniqlo, ale aj luxusnejšie značky, ako Prada, Dior, Burberry a Balmain. Ďalšie značky by mali pribudnúť v najbližších mesiacoch, uviedol v utorok Instagram. Nevyjadril sa však, kedy bude služba k dispozícii v iných krajinách.
Mnohé značky používajú fotografické platformy, ako sú Instagram a Pinterest, na prezentáciu svojich produktov. Takže priamy predaj cez tieto platformy je už dlhší čas považovaný za ďalší logický krok. Pinterest odnedávna umožňuje firmám v USA ponúkať cez jeho aplikáciu kompletný katalóg ich produktov. V prípade Facebooku je nakupovanie cez Instagram aj potenciálnym dôležitým zdrojom príjmov v budúcnosti. Instagram má po celom svete vyše jednej miliardy užívateľov.