To znamená, že nudný obsah sa bude radiť postupne dole a hore pôjde reklama, zaujímavé správy, ktoré majú viac likov a sú komentované.
Autor Teraz.sk
Bratislava 8. augusta (TERAZ.sk) - Facebook ide bojovať s nudným obsahom na stránke. Správu priniesol portál Business Insider. Sociálna sieť pomocou nového algoritmu preskúma, čo užívatelia zverejňujú na svojom profile. To znamená, že nudný obsah sa bude radiť postupne dole a hore pôjde reklama, zaujímavé správy, ktoré majú viac likov a sú komentované.
V nedávnom teste sa ukázalo, že zmena, ktorú Facebook pripravuje spôsobila nárast likov a komentárov v prípade zaujímavých správ až o 5%. Činnosť priateľov sa zvýšila až o 8%.
Nové zmeny sa významne dotknú nielen bežných užívateľov sociálnej siete, ale aj tisícok firiem, ktoré majú nudné reklamy a neoslovia užívateľov. Po novom si bude musieť užívateľ buď zaplatiť reklamu, alebo vytvoriť veľmi zaujímavú správu, ktorá bude komentovaná, zdieľaná alebo likovaná, čím sa udrží hore. V opačnom prípade systém obsah automaticky stlačí dole.
V nedávnom teste sa ukázalo, že zmena, ktorú Facebook pripravuje spôsobila nárast likov a komentárov v prípade zaujímavých správ až o 5%. Činnosť priateľov sa zvýšila až o 8%.
Nové zmeny sa významne dotknú nielen bežných užívateľov sociálnej siete, ale aj tisícok firiem, ktoré majú nudné reklamy a neoslovia užívateľov. Po novom si bude musieť užívateľ buď zaplatiť reklamu, alebo vytvoriť veľmi zaujímavú správu, ktorá bude komentovaná, zdieľaná alebo likovaná, čím sa udrží hore. V opačnom prípade systém obsah automaticky stlačí dole.