Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 27. november 2024Meniny má Milan
< sekcia Ekonomika

Finančná správa otvorila zmodernizované klientské centrum

Foto: TASR/Martin Baumann

Prezident finančnej správy František Imrecze najväčší nápor očakáva práve v aktuálnom období.

Bratislava 7. marca (TASR) – Podnikateľom a verejnosti, ktorí potrebujú usmernenie k daniam, či už v oblasti registrácie alebo podávania daňových priznaní, slúži oddnes nové klientske centrum. Finančná správa sprístupnila ďalšiu zmodernizovanú klientsku zónu vo svojej budove na Ševčenkovej ulici v Petržalke. Bratislava je tak po Banskej Bystrici a Košiciach tretie mesto, ktoré ponúka služby na takejto úrovni, pripomenul na slávnostnom otvorení prezident finančnej správy František Imrecze.

Najväčší nápor očakáva práve v aktuálnom období. "Podnikatelia aj verejnosť tu nájdu rýchlejší a väčší komfort obsluhy, než tomu bolo v minulosti. Nové pracovisko dokáže zvládnuť nápor najmä v kritických mesiacoch, aj v tomto období," avizoval Imrecze. Do konca marca sa podávajú všetky daňové priznania k dani z príjmu za rok 2013 a do 25. marca opäť elektronicky podávajú priznanie a posielajú kontrolné výkazy mesační platitelia dane z pridanej hodnoty (DPH).

Klientské centrá, na ktorých môžu daňovníci dostať potrebné informácie, sú zriadené na všetkých daňových úradoch. Zárukou kvalitných služieb je podľa prezidenta finančnej správy tím skúsených pracovníkov, či už v oblasti registrácií alebo správy daní.

"Táto nová, moderne vybavená zóna s kapacitou pre troch až deviatich ľudí poskytuje väčší komfort. Dostupné sú všetky relevantné služby registra, správy daní. Pokiaľ ide o priestorové usporiadanie a vybavenie, zodpovedá štandardom, aké by sme radi mali na každom krajskom daňovom úrade," dodal Imrecze.