V spolupráci s Ministerstvom vnútra SR finančná správa distribuuje aj letáky o elektronickej komunikácii a podávaní dokumentov na všetky klientske centrá a okresné úrady.
Autor TASR
Bratislava 19. decembra (TASR) - Finančná správa pripravila ďalšie proklientske opatrenia, aby podporila registráciu na povinnú elektronickú komunikáciu. Daňové úrady v týchto dňoch rozosielajú listové upozornenia, v ktorých vyzývajú na registráciu. Súčasťou zásielky je aj leták o elektronickej komunikácii a podávaní dokumentov prostredníctvom portálu.
Takúto zásielku dostane každá fyzická osoba, ktorá za rok 2017 podala daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, a fyzické osoby, ktoré v tomto roku podali daňové priznanie k dani z príjmu typ B papierovo a zatiaľ nemajú aktívnu schránku na portáli. Celkovo takýmto spôsobom finančná správa osloví viac ako 50.000 daňových subjektov.
V spolupráci s Ministerstvom vnútra SR finančná správa distribuuje aj letáky o elektronickej komunikácii a podávaní dokumentov na všetky klientske centrá a okresné úrady. Celkovo budú praktické informácie o elektronickej komunikácii umiestnené nielen na pobočkách daňových úradov finančnej správy, ale rovnako aj v 78 lokalitách klientskych centier/okresných úradov Ministerstva vnútra SR po celom Slovensku. Ministerstvo vnútra SR vyjadrilo ochotu pokračovať v nastavenej spolupráci aj v novom roku, až do marca.
Subjekty bude finančná správa, ako informovala jej hovorkyňa Ivana Skokanová, prostredníctvom daňových úradov a call centra oslovovať počas prvých mesiacov nového roka aj telefonicky.
Cieľom spomínaných aktivít je podporiť priebežnú registráciu daňových subjektov, v snahe vyhnúť sa v čo najväčšej miere registrujúcim sa na poslednú chvíľu - v posledných marcových dňoch. Fyzické osoby podnikatelia, ktorým od júla 2018 vznikla povinnosť elektronickej komunikácie, by už viac nemali odkladať registráciu a autorizáciu na portáli finančnej správy. Na papierové podanie už nebude možné prihliadať a blížia sa dôležité termíny. Už v januári 2019 ide o termín pre podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, v marci pre podanie daňového priznania k dani z príjmu.
Aktuálne je na elektronickú komunikáciu s finančnou správou zaregistrovaných už 588.734 daňových subjektov. Koncom roka 2017 ich bolo približne 370.000.
Takúto zásielku dostane každá fyzická osoba, ktorá za rok 2017 podala daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, a fyzické osoby, ktoré v tomto roku podali daňové priznanie k dani z príjmu typ B papierovo a zatiaľ nemajú aktívnu schránku na portáli. Celkovo takýmto spôsobom finančná správa osloví viac ako 50.000 daňových subjektov.
V spolupráci s Ministerstvom vnútra SR finančná správa distribuuje aj letáky o elektronickej komunikácii a podávaní dokumentov na všetky klientske centrá a okresné úrady. Celkovo budú praktické informácie o elektronickej komunikácii umiestnené nielen na pobočkách daňových úradov finančnej správy, ale rovnako aj v 78 lokalitách klientskych centier/okresných úradov Ministerstva vnútra SR po celom Slovensku. Ministerstvo vnútra SR vyjadrilo ochotu pokračovať v nastavenej spolupráci aj v novom roku, až do marca.
Subjekty bude finančná správa, ako informovala jej hovorkyňa Ivana Skokanová, prostredníctvom daňových úradov a call centra oslovovať počas prvých mesiacov nového roka aj telefonicky.
Cieľom spomínaných aktivít je podporiť priebežnú registráciu daňových subjektov, v snahe vyhnúť sa v čo najväčšej miere registrujúcim sa na poslednú chvíľu - v posledných marcových dňoch. Fyzické osoby podnikatelia, ktorým od júla 2018 vznikla povinnosť elektronickej komunikácie, by už viac nemali odkladať registráciu a autorizáciu na portáli finančnej správy. Na papierové podanie už nebude možné prihliadať a blížia sa dôležité termíny. Už v januári 2019 ide o termín pre podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, v marci pre podanie daňového priznania k dani z príjmu.
Aktuálne je na elektronickú komunikáciu s finančnou správou zaregistrovaných už 588.734 daňových subjektov. Koncom roka 2017 ich bolo približne 370.000.