Podľa firmy je záujem o produkty taký vysoký, že nie je schopná pokryť všetok dopyt po svojich produktoch.
Autor TASR
Kodaň 2. novembra (TASR) - Dánska hračkárska spoločnosť Lego pravdepodobne sklame niektorých svojich malých fanúšikov, keďže má problémy pokryť vysoký dopyt po svojich produktoch. Uviedol to dnes dánsky finančný denník Borsen.
Tržby z celosvetového predaja rastú a za celý rok by mohli dosiahnuť 20 miliárd dánskych korún (2,68 miliardy eur). To je zhruba o 20 % viac, než za rok 2011, dodal denník. Podľa firmy je však záujem taký vysoký, že nie je schopná pokryť všetok dopyt po svojich produktoch.
Za 1. polrok tohto roka zaznamenala rodinná firma medziročný rast zisku o 35 % na 2 miliardy DKK z 1,48 miliardy DKK. Spoločnosť okrem toho informovala, že tržby sa zvýšili o 24 % na 9,1 miliardy DKK, pričom pod vysoký rast tržieb a zisku sa podpísali najmä stavebnice série LEGO Friends určené pre dievčatá. Tých sa v 1. polroku predalo dvakrát viac, než sa očakávalo.
Informovala o tom agentúra DPA.
Tržby z celosvetového predaja rastú a za celý rok by mohli dosiahnuť 20 miliárd dánskych korún (2,68 miliardy eur). To je zhruba o 20 % viac, než za rok 2011, dodal denník. Podľa firmy je však záujem taký vysoký, že nie je schopná pokryť všetok dopyt po svojich produktoch.
Za 1. polrok tohto roka zaznamenala rodinná firma medziročný rast zisku o 35 % na 2 miliardy DKK z 1,48 miliardy DKK. Spoločnosť okrem toho informovala, že tržby sa zvýšili o 24 % na 9,1 miliardy DKK, pričom pod vysoký rast tržieb a zisku sa podpísali najmä stavebnice série LEGO Friends určené pre dievčatá. Tých sa v 1. polroku predalo dvakrát viac, než sa očakávalo.
Informovala o tom agentúra DPA.