Ford už predtým uviedol, že od roku 2018 a do roku 2025 uvedie na čínsky trh 50 nových alebo výrazne prepracovaných modelov.
Autor TASR
Peking 3. apríla (TASR) - Americká automobilka Ford Motor oznámila, že plánuje uviesť na trh v Číne viac ako 30 nových modelov počas nasledujúcich troch rokov. Z toho viac ako tretina budú elektromobily. Dôvodom je snaha zvrátiť pokles predaja na najväčšom svetovom trhu s automobilmi.
Ford už predtým uviedol, že od roku 2018 a do roku 2025 uvedie na čínsky trh 50 nových alebo výrazne prepracovaných modelov.
Šéf čínskej divízie Fordu Anning Chen tiež povedal, že automobilka sa snaží zlepšiť svoje vzťahy s čínskymi partnermi v spoločnom podniku a prijme do svojich riadiacich tímov viac čínskych občanov aj globálne talenty, ktoré sú expertmi na čínsky trh.
Jej cieľom je získať "dynamiku" a prelomiť pokles predaja v ázijskej krajine, povedal v stredu Chen malej skupine novinárov.
Fordu sa nedarí oživiť predaj v Číne, ktorá je jeho druhým najväčším trhom. Jeho odbyt v krajine začal klesať koncom roka 2017 a za celý rok sa znížil o 6 %. V nasledujúcom roku 2018 klesol ešte strmšie, o 37 %.
Ford uviedol, že jeho problémy s odbytom v Číne pramenia najmä z nedostatku nových výrobkov. Experti z priemyslu pripisujú ťažkosti automobilky na čínskom trhu aj obchodnej vojne medzi Washingtonom a Pekingom, a tiež problematickým vzťahom s domácimi partnermi Changan Automobile Group a Jiangling Motors Group.
Ford už predtým uviedol, že od roku 2018 a do roku 2025 uvedie na čínsky trh 50 nových alebo výrazne prepracovaných modelov.
Šéf čínskej divízie Fordu Anning Chen tiež povedal, že automobilka sa snaží zlepšiť svoje vzťahy s čínskymi partnermi v spoločnom podniku a prijme do svojich riadiacich tímov viac čínskych občanov aj globálne talenty, ktoré sú expertmi na čínsky trh.
Jej cieľom je získať "dynamiku" a prelomiť pokles predaja v ázijskej krajine, povedal v stredu Chen malej skupine novinárov.
Fordu sa nedarí oživiť predaj v Číne, ktorá je jeho druhým najväčším trhom. Jeho odbyt v krajine začal klesať koncom roka 2017 a za celý rok sa znížil o 6 %. V nasledujúcom roku 2018 klesol ešte strmšie, o 37 %.
Ford uviedol, že jeho problémy s odbytom v Číne pramenia najmä z nedostatku nových výrobkov. Experti z priemyslu pripisujú ťažkosti automobilky na čínskom trhu aj obchodnej vojne medzi Washingtonom a Pekingom, a tiež problematickým vzťahom s domácimi partnermi Changan Automobile Group a Jiangling Motors Group.