PSA sa stal po svojej dlhovej odbytovej kríze znovu optimistickejším.
Autor TASR
Paríž/Düsseldorf 18. októbra (TASR) - Francúzska automobilka PSA Citroën pripravuje silnú ofenzívu na ázijských trhoch. Informuje o tom DPA. Regionálny manažér koncernu Grégoire Olivier pre najnovšie vydanie týždenníka Wirtschaftswoche uviedol, že PSA chce expandovať v Malajzii, Indonézii a vo Vietname.
Automobilové trhy mimo Číny a Japonska pokladajú za veľmi perspektívne aj iné firmy. Olivier dodal, že Japonsko má na nich doteraz najvýznamnejšie postavenie, ale v regióne sa vzmáha stredná trieda a s ňou sa zvyšujú aj možnosti odbytu.
PSA sa stal po svojej dlhovej odbytovej kríze znovu optimistickejším. Jeho šéf Carlos Tavares začiatkom októbra na autosalóne v Paríži povedal, že koncern má celkovo silný potenciál. V 1. polroku dosiahol jeho zisk 477 miliónov eur, kým vlani v rovnakom období skončil so stratou 100 miliónov eur.
Mnohé automobilky teraz presúvajú ťažisko svojho záujmu zo štátov skupiny BRIC (Brazília, Rusko, India, Čína) na menej exponované trhy v Ázii, Južnej Amerike a v Afrike.
Automobilové trhy mimo Číny a Japonska pokladajú za veľmi perspektívne aj iné firmy. Olivier dodal, že Japonsko má na nich doteraz najvýznamnejšie postavenie, ale v regióne sa vzmáha stredná trieda a s ňou sa zvyšujú aj možnosti odbytu.
PSA sa stal po svojej dlhovej odbytovej kríze znovu optimistickejším. Jeho šéf Carlos Tavares začiatkom októbra na autosalóne v Paríži povedal, že koncern má celkovo silný potenciál. V 1. polroku dosiahol jeho zisk 477 miliónov eur, kým vlani v rovnakom období skončil so stratou 100 miliónov eur.
Mnohé automobilky teraz presúvajú ťažisko svojho záujmu zo štátov skupiny BRIC (Brazília, Rusko, India, Čína) na menej exponované trhy v Ázii, Južnej Amerike a v Afrike.