Tieto dodávky by mali byť do polovice roka 2020 nasadené aj v ďalších veľkých francúzskych mestách.
Autor TASR
Bratislava 3. októbra (TASR) – Francúzska spoločnosť Chronopost dováža balíky v Paríži bez emisií aj s pomocou 400 elektrických dodávok slovenskej firmy Voltia. Tieto dodávky by mali byť do polovice roka 2020 nasadené aj v ďalších veľkých francúzskych mestách.
Francúzska spoločnosť, ktorá sa zaoberá expresnou dodávkou balíkov s hmotnosťou do 30 kilogramov, je súčasťou skupiny La Poste. Firma predstavila svoju novú bezemisnú flotilu na podporu čistej a udržateľnej mobility. Objednala si 400 vozidiel Nissan e-NV200 s konverziou Voltia na doplnenie 100 % elektrickej flotily na bezemisný rozvoz balíkov v rámci Paríža.
"Dodávka Voltia bola navrhnutá tak, aby bola nielen ekologická, ale aj efektívna a od okamihu uvedenia na trh v roku 2017 bola tým správnym nástrojom, ako zákazníkom znížiť celkové náklady," poznamenal spoluzakladateľ a konateľ spoločnosti Voltia Juraj Ulehla s tým, že motiváciou je, aby bola elektromobilita dostupná pre všetkých.
Poslaním firmy je podľa jeho slov podpora spoločností nielen v oblastiach e-commerce a logistiky v boji proti klimatickým zmenám. "Keďže viac ako 73 % ľudí v Európe žije v mestách a mestské vozidlá zodpovedajú za 40 % emisií CO2 z cestnej dopravy, e-commerce musí prejsť na elektrickú flotilu tak, ako to Chronopost teraz robí v Paríži," myslí si Ulehla.
Francúzska spoločnosť, ktorá sa zaoberá expresnou dodávkou balíkov s hmotnosťou do 30 kilogramov, je súčasťou skupiny La Poste. Firma predstavila svoju novú bezemisnú flotilu na podporu čistej a udržateľnej mobility. Objednala si 400 vozidiel Nissan e-NV200 s konverziou Voltia na doplnenie 100 % elektrickej flotily na bezemisný rozvoz balíkov v rámci Paríža.
"Dodávka Voltia bola navrhnutá tak, aby bola nielen ekologická, ale aj efektívna a od okamihu uvedenia na trh v roku 2017 bola tým správnym nástrojom, ako zákazníkom znížiť celkové náklady," poznamenal spoluzakladateľ a konateľ spoločnosti Voltia Juraj Ulehla s tým, že motiváciou je, aby bola elektromobilita dostupná pre všetkých.
Poslaním firmy je podľa jeho slov podpora spoločností nielen v oblastiach e-commerce a logistiky v boji proti klimatickým zmenám. "Keďže viac ako 73 % ľudí v Európe žije v mestách a mestské vozidlá zodpovedajú za 40 % emisií CO2 z cestnej dopravy, e-commerce musí prejsť na elektrickú flotilu tak, ako to Chronopost teraz robí v Paríži," myslí si Ulehla.