Čistý zisk najväčšieho producenta luxusného tovaru na svete, do ktorého portfólia patria značky, ako Louis Vuitton, Hublot, Givenchy, či Moët a Hennessy.
Autor TASR
Paríž 27. januára (TASR) - Francúzsky koncern LVMH v minulom roku zvýšil zisk aj tržby, keď všetky jeho divízie zaznamenali nárast vďaka vysokému dopytu.
Čistý zisk najväčšieho producenta luxusného tovaru na svete, do ktorého portfólia patria značky, ako Louis Vuitton, Hublot, Givenchy, či Moët a Hennessy, v roku 2022 stúpol na 14,084 miliardy eur z 12,036 miliardy eur v roku 2021. Zisk z pokračujúcich operácií vzrástol na 21,055 miliardy eur zo 17,151 miliardy eur a tržby na 79,184 miliardy eur zo 64,215 miliardy eur.
Skupina za rok 2022 vyplatí dividendu 12 eur na akciu. Z toho už 5 eur na akciu vyplatila ako predbežnú dividendu 5. decembra 2022. Zvyšných 7 eur na akciu vyplatí 27. apríla.
Čistý zisk najväčšieho producenta luxusného tovaru na svete, do ktorého portfólia patria značky, ako Louis Vuitton, Hublot, Givenchy, či Moët a Hennessy, v roku 2022 stúpol na 14,084 miliardy eur z 12,036 miliardy eur v roku 2021. Zisk z pokračujúcich operácií vzrástol na 21,055 miliardy eur zo 17,151 miliardy eur a tržby na 79,184 miliardy eur zo 64,215 miliardy eur.
Skupina za rok 2022 vyplatí dividendu 12 eur na akciu. Z toho už 5 eur na akciu vyplatila ako predbežnú dividendu 5. decembra 2022. Zvyšných 7 eur na akciu vyplatí 27. apríla.