V roku 2020 boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa nového koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.
Autor TASR
Bratislava 12. februára (TASR) – Automatizovaný chatbot Finančnej správy (FS) SR Taxana začal poskytovať klientom novú službu. Najnovšie upozorňuje každého, kto s ním niekedy komunikoval, na dôležité termíny. Nová služba funguje pre všetkých, ktorí s Taxanou komunikovali na sociálnej sieti Facebook, a naplno bude fungovať po uvoľnení pandemických pravidiel tejto siete, informovala v piatok FS.
"Finančná správa zaviedla túto novinku, aby zvýšila nonstop dostupnosť svojich služieb pre klientov. Cieľom je neustále zvyšovať komfort a kvalitu služieb pre daňovníkov," uviedla hovorkyňa FS Martina Rybanská. Taxana sa podľa nej už v minulom roku tešila obľube zo strany klientov, keď prekročila rekordnú métu 195.000 používateľov.
Ako zdroj informácií chatbot využilo 73.265 nových používateľov, celkovo túto formu komunikácie využilo vlani 195.082 používateľov. Taxana od svojho vzniku prešla systémovými aj obsahovými zmenami. Daňový obsah doplnil v roku 2020 aj obsah colnej problematiky, konkrétne preclievania. Taxana rozšírila aj systémové služby, a to v podobe najnovšej funkcionality zasielania dokumentov a formulárov používateľom automatizovaného chatbotu. V roku 2020 boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa nového koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.
"Finančná správa zaviedla túto novinku, aby zvýšila nonstop dostupnosť svojich služieb pre klientov. Cieľom je neustále zvyšovať komfort a kvalitu služieb pre daňovníkov," uviedla hovorkyňa FS Martina Rybanská. Taxana sa podľa nej už v minulom roku tešila obľube zo strany klientov, keď prekročila rekordnú métu 195.000 používateľov.
Ako zdroj informácií chatbot využilo 73.265 nových používateľov, celkovo túto formu komunikácie využilo vlani 195.082 používateľov. Taxana od svojho vzniku prešla systémovými aj obsahovými zmenami. Daňový obsah doplnil v roku 2020 aj obsah colnej problematiky, konkrétne preclievania. Taxana rozšírila aj systémové služby, a to v podobe najnovšej funkcionality zasielania dokumentov a formulárov používateľom automatizovaného chatbotu. V roku 2020 boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa nového koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.