Podľa experta GfK Rolfa Bürkla možnosť vystúpenia Grécka z eurozóny vyvoláva neistotu u spotrebiteľov.
Autor TASR
Berlín 25. júna (TASR) - Grécka dlhová kríza má negatívny vplyv na náladu nemeckých spotrebiteľov. Informovali o tom agentúry Reuters a RTTNews.
Poradenská spoločnosť GfK počíta v júli s miernym zhoršením nálady nemeckých spotrebiteľov. Príslušný index pre júl klesol na 10,1 bodu z 10,2 bodu v júni. To je prvé zníženie indexu od októbra 2014. Experti počítali s jeho stagnáciou na úrovni 102 bodov. Dôvodom bolo výrazné zhoršenie očakávaní a ochoty kupovať.
Podľa experta GfK Rolfa Bürkla možnosť vystúpenia Grécka z eurozóny vyvoláva neistotu u spotrebiteľov. "Keďže dôsledky odchodu sa v súčasnosti dajú len ťažko odhadovať, konjunkturálne vyhliadky sa zhoršili."
Poradenská spoločnosť GfK počíta v júli s miernym zhoršením nálady nemeckých spotrebiteľov. Príslušný index pre júl klesol na 10,1 bodu z 10,2 bodu v júni. To je prvé zníženie indexu od októbra 2014. Experti počítali s jeho stagnáciou na úrovni 102 bodov. Dôvodom bolo výrazné zhoršenie očakávaní a ochoty kupovať.
Podľa experta GfK Rolfa Bürkla možnosť vystúpenia Grécka z eurozóny vyvoláva neistotu u spotrebiteľov. "Keďže dôsledky odchodu sa v súčasnosti dajú len ťažko odhadovať, konjunkturálne vyhliadky sa zhoršili."