K štyrom miliónom eur od privátnych investorov platformy Crowdberry pridal dva milióny eur aj Slovak Investment Holding.
Autor TASR
Bratislava 29. mája (TASR) – Košická spoločnosť GymBeam, ktorá vyvíja, predáva a distribuuje výživové doplnky, potraviny a vybavenie pre aktívny životný štýl, získala v investičnej kampani rastový kapitál v celkovej výške šiestich miliónov eur. Stala sa tak najväčšou e-commerce investíciou na Slovensku, informoval o tom jeden z investorov, platforma Crowdberry.
K štyrom miliónom eur od privátnych investorov platformy Crowdberry pridal dva milióny eur aj Slovak Investment Holding. Firma si získala pozornosť investorov najmä tým, že sa za pomerne krátke obdobie vypracovala z 2,5-miliónového obratu v roku 2015 na vyše 20 miliónov eur v minulom roku, pričom vlastné značky tvoria takmer 60 % tržieb.
Spoločnosť v súčasnosti zamestnáva viac ako 150 zamestnancov a zo svojho logistického a prevádzkového centra v Košiciach vyexpeduje denne viac ako 4000 balíkov.
K štyrom miliónom eur od privátnych investorov platformy Crowdberry pridal dva milióny eur aj Slovak Investment Holding. Firma si získala pozornosť investorov najmä tým, že sa za pomerne krátke obdobie vypracovala z 2,5-miliónového obratu v roku 2015 na vyše 20 miliónov eur v minulom roku, pričom vlastné značky tvoria takmer 60 % tržieb.
Spoločnosť v súčasnosti zamestnáva viac ako 150 zamestnancov a zo svojho logistického a prevádzkového centra v Košiciach vyexpeduje denne viac ako 4000 balíkov.