Nový Energy Coffee je distribuovaný v plechovkách a neobsahuje žiadne konzervačné látky.
Autor TASR
Bratislava 29. februára (TASR) – Mliečna káva Energy Coffee je najnovším produktom, ktorý rozšíril portfólio nápojov maďarského výrobcu Hell Energy. TASR o tom informoval vedúci marketingu spoločnosti Péter Pantl, podľa ktorého je uvedený výrobok od februára dostupný aj na slovenskom trhu.
„Tento nápoj je pripravený z pravých výťažkov kávy v troch variáciách – Latte, Slim latte a Cappuccino. Vďaka 75-percentnému obsahu mlieka a 3,6-percentnému obsahu tuku má príjemnú ľahkú chuť,“ uviedol vedúci marketingu.
Ako ďalej povedal, nový Energy Coffee je distribuovaný v plechovkách a neobsahuje žiadne konzervačné látky. „Vyrába sa pri ultra vysokej teplote, ktorá zabezpečuje, že je konzumovateľný rovnako pri izbovej teplote, ako aj vychladený. Obsah kofeínu je v ňom 40 miligramov na 100 mililitrov obsahu plechovky, čo znamená, že má viac kofeínu ako štandardná presso káva,“ dodal Pantl.
Značka Hell Energy pôsobí na trhu 13 rokov a podľa vlastných údajov patrí medzi troch najväčších svetových producentov značkových energetických nápojov. V roku 2018 firma vyprodukovala približne 1,5 miliardy plechoviek, vďaka spusteniu štvrtej výrobnej linky očakáva nárast na 2,5 miliardy kusov. Svojimi produktmi zásobuje 52 krajín sveta vrátane Slovenska.
„Tento nápoj je pripravený z pravých výťažkov kávy v troch variáciách – Latte, Slim latte a Cappuccino. Vďaka 75-percentnému obsahu mlieka a 3,6-percentnému obsahu tuku má príjemnú ľahkú chuť,“ uviedol vedúci marketingu.
Ako ďalej povedal, nový Energy Coffee je distribuovaný v plechovkách a neobsahuje žiadne konzervačné látky. „Vyrába sa pri ultra vysokej teplote, ktorá zabezpečuje, že je konzumovateľný rovnako pri izbovej teplote, ako aj vychladený. Obsah kofeínu je v ňom 40 miligramov na 100 mililitrov obsahu plechovky, čo znamená, že má viac kofeínu ako štandardná presso káva,“ dodal Pantl.
Značka Hell Energy pôsobí na trhu 13 rokov a podľa vlastných údajov patrí medzi troch najväčších svetových producentov značkových energetických nápojov. V roku 2018 firma vyprodukovala približne 1,5 miliardy plechoviek, vďaka spusteniu štvrtej výrobnej linky očakáva nárast na 2,5 miliardy kusov. Svojimi produktmi zásobuje 52 krajín sveta vrátane Slovenska.