Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing,
Autor TASR
Berlín 21. januára (TASR) - Nemecký koncern Henkel, výrobca spotrebiteľských produktov vrátane pracieho prášku Persil alebo šampónu Schwarzkopf, v pondelok oznámil, že zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie.
Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing, zatiaľ čo zvyšok bude určený na financovanie digitálnej transformácie v spoločnosti.
Nemecký koncern odhaduje, že tieto investície znížia v roku 2019 jeho upravený zisk na akciu o približne 5 %, no zároveň potvrdil svoj obvyklý cieľ, ktorým je ročný nárast tzv. organického predaja o 2 až 4 %.
Henkel dodal, že chce tiež zvýšiť cieľový rozsah pre výplaty dividend z čistého zisku bez jednorazových položiek na 30 až 40 % od fiškálneho roka 2019 zo súčasných 25 až 35 %.
Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing, zatiaľ čo zvyšok bude určený na financovanie digitálnej transformácie v spoločnosti.
Nemecký koncern odhaduje, že tieto investície znížia v roku 2019 jeho upravený zisk na akciu o približne 5 %, no zároveň potvrdil svoj obvyklý cieľ, ktorým je ročný nárast tzv. organického predaja o 2 až 4 %.
Henkel dodal, že chce tiež zvýšiť cieľový rozsah pre výplaty dividend z čistého zisku bez jednorazových položiek na 30 až 40 % od fiškálneho roka 2019 zo súčasných 25 až 35 %.