Tržby z predaja koženej galantérie, top segmentu Hermés, v 3. štvrťroku pritom stúpli o 12,7 % na 1,57 miliardy eur a tržby z odevov a doplnkov o 12,1 % na 1,13 miliardy eur.
Autor TASR
Paríž 24. októbra (TASR) - Francúzsky výrobca luxusného tovaru Hermés vo štvrtok oznámil nárast tržieb za 3. štvrťrok. Prekonal tak konkurentov, ktorých tvrdo zasiahol pokles predaja v Číne, keďže jeho luxusné kabelky stále lákajú bohatých klientov. TASR o tom informuje na základe správ AFP a Reuters.
Výrobca ikonických kabeliek Birkin, známy aj luxusnými hodvábnymi šatkami, zaznamenal v období od júla do septembra 2024 nárast tržieb o 10 % na 3,7 miliardy eur. Pri konštantných menových kurzoch sa jeho tržby zvýšili o 11,3 %.
Tržby z predaja koženej galantérie, top segmentu Hermés, v 3. štvrťroku pritom stúpli o 12,7 % na 1,57 miliardy eur a tržby z odevov a doplnkov o 12,1 % na 1,13 miliardy eur.
Čína je kľúčovým trhom pre výrobcov luxusných produktov. Ale zotavovanie jej ekonomiky po pandémii slabne, čo sa negatívne premieta do výdavkov domácností a vyvoláva nervozitu medzi výrobcami.
Hlavní konkurenti Hermés, skupiny LVMH a Kering, oznámili pokles tržieb v 3. štvrťroku.
Hermés v regióne tzv. širšej Ázie, ktorá nezahŕňa Japonsko, zaznamenal nárast tržieb o 0,6 %. A dvojciferný nárast predaja na svojich ďalších hlavných trhoch vrátane Ameriky (11 %) a Európy (18 %). V Japonsku sa tržby zvýšili o 1 %.
Spomalenie v celom luxusnom sektore ovplyvnilo takmer všetky značky, ale slávne klasické dizajny Hermés a prísne riadenie výroby a skladových zásob pomohli posilniť "auru exkluzivity" a urobili zo spoločnosti jednu z najviac konzistentných v tomto odvetví.
Kabelky, ako je model Birkin s cenou okolo 10.000 eur, sú dostupné len pre najbohatších, ktorí sú zvyčajne odolnejší voči nestabilným ekonomickým podmienkam.
Výrobca ikonických kabeliek Birkin, známy aj luxusnými hodvábnymi šatkami, zaznamenal v období od júla do septembra 2024 nárast tržieb o 10 % na 3,7 miliardy eur. Pri konštantných menových kurzoch sa jeho tržby zvýšili o 11,3 %.
Tržby z predaja koženej galantérie, top segmentu Hermés, v 3. štvrťroku pritom stúpli o 12,7 % na 1,57 miliardy eur a tržby z odevov a doplnkov o 12,1 % na 1,13 miliardy eur.
Čína je kľúčovým trhom pre výrobcov luxusných produktov. Ale zotavovanie jej ekonomiky po pandémii slabne, čo sa negatívne premieta do výdavkov domácností a vyvoláva nervozitu medzi výrobcami.
Hlavní konkurenti Hermés, skupiny LVMH a Kering, oznámili pokles tržieb v 3. štvrťroku.
Hermés v regióne tzv. širšej Ázie, ktorá nezahŕňa Japonsko, zaznamenal nárast tržieb o 0,6 %. A dvojciferný nárast predaja na svojich ďalších hlavných trhoch vrátane Ameriky (11 %) a Európy (18 %). V Japonsku sa tržby zvýšili o 1 %.
Spomalenie v celom luxusnom sektore ovplyvnilo takmer všetky značky, ale slávne klasické dizajny Hermés a prísne riadenie výroby a skladových zásob pomohli posilniť "auru exkluzivity" a urobili zo spoločnosti jednu z najviac konzistentných v tomto odvetví.
Kabelky, ako je model Birkin s cenou okolo 10.000 eur, sú dostupné len pre najbohatších, ktorí sú zvyčajne odolnejší voči nestabilným ekonomickým podmienkam.