Spotrebitelia na Slovensku iPhone na portáli hľadali s použitím 574 unikátnych vyhľadávacích výrazov, pričom Čechom na to stačilo 318 výrazov.
Autor TASR
Bratislava 6. februára (TASR) - Najčastejšie vyhľadávaným slovom na nákupnom porovnávacom portáli Heureka.sk bol v minulom roku iPhone. Spotrebitelia na Slovensku ho vyhľadávali celkovo 199.443-krát, pričom bol najvyhľadávanejším výrazom počas celého roka. Portál o tom informoval v utorok.
"Ďalšie priečky zostali oproti minulému roku bez výraznejších zmien. Vyskočilo však vyhľadávanie S23, vďaka ktorému si v tabuľke celkovo polepšila značka Samsung. Naopak, Xiaomi sa prepadla až o desať miest, airpods o štyri a PS5 o tri miesta," dodal portál.
Spotrebitelia na Slovensku iPhone na portáli hľadali s použitím 574 unikátnych vyhľadávacích výrazov, pričom Čechom na to stačilo 318 výrazov. V Česku ho z prvej priečky zosadila v júli chladnička a v decembri Lego.
Kým spotrebitelia na Slovensku preferujú vo vyhľadávaní konkrétne produkty a značky, v prípade Čechov ide podľa portálu skôr o vyhľadávanie kategórií. "Česi v oveľa väčšej miere využívajú Heureku na hľadanie najlepšieho produktu v pomere kvalita/cena, kým Slováci Heureku využívajú na vyhľadávanie najlepšej ceny či dostupnosti konkrétneho produktu," uzatvoril šéf analytikov nákupného poradcu Michal Buzek.
"Ďalšie priečky zostali oproti minulému roku bez výraznejších zmien. Vyskočilo však vyhľadávanie S23, vďaka ktorému si v tabuľke celkovo polepšila značka Samsung. Naopak, Xiaomi sa prepadla až o desať miest, airpods o štyri a PS5 o tri miesta," dodal portál.
Spotrebitelia na Slovensku iPhone na portáli hľadali s použitím 574 unikátnych vyhľadávacích výrazov, pričom Čechom na to stačilo 318 výrazov. V Česku ho z prvej priečky zosadila v júli chladnička a v decembri Lego.
Kým spotrebitelia na Slovensku preferujú vo vyhľadávaní konkrétne produkty a značky, v prípade Čechov ide podľa portálu skôr o vyhľadávanie kategórií. "Česi v oveľa väčšej miere využívajú Heureku na hľadanie najlepšieho produktu v pomere kvalita/cena, kým Slováci Heureku využívajú na vyhľadávanie najlepšej ceny či dostupnosti konkrétneho produktu," uzatvoril šéf analytikov nákupného poradcu Michal Buzek.