V porovnaní s minulým rokom, keď najväčší záujem o klimatizácie bol počas prvého júlového týždňa, tento rok národ proti horúčavám začal bojovať omnoho skôr.
Autor TASR
Bratislava 6. augusta (TASR) - Najväčší záujem počas leta na webe medzi Slovákmi vzbudili alternatívne ochladzovače - klimatizácie, ventilátory a bazény. Prezeranosť klimatizácií na webe rástla priamo úmerne s horúčavami.
V porovnaní s minulým rokom, keď najväčší záujem o klimatizácie bol počas prvého júlového týždňa, tento rok národ proti horúčavám začal bojovať omnoho skôr. Krivka záujmu začala rásť už od 15. júna a zvýšený dopyt po produktoch pretrval až do 25. júna.
„Druhá vlna horúčav nás zasiahla koncom júla. To sa, samozrejme, ihneď odrazilo aj na vyhľadávanosti a od 22. júla začala krivka prezeranosti kategórie klimatizácie rapídne rásť. Oproti minulému roku sme zaznamenali zmenu až o 892,95 %,“ komentuje aktuálnu situáciu Michal Král z Pricemania.sk.
Napriek tomu, že klimatizácia patrí medzi drahšie produkty, dopyt po nej je podľa Krála v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi podstatne väčší.
Zvýšený záujem na porovnávači cien, ktorý zlučuje viac než milión produktov, počas júla zaznamenali aj v kategóriách stany, hojdacie siete a bazény. Znovu sa potvrdilo, že internet úzko korešponduje s realitou.
Tropické horúčavy mnohých prinútili hľadať alternatívne miesta na spanie, útočiskom sa tak stali balkóny, terasy, záhrady či voľná príroda. K tomu perfektne ladili aj hojdacie siete či stany. Prezeranosť stanov sa rapídne zvýšila aj pre letné festivaly. Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda bol tento rok 11. - 14. júla. Pár dní pred ním zaznamenali na webe rekord návštevnosti v kategórií „stany“. Prezeranosť sa oproti júnovým číslam zvýšila viac než o 100 %. Záujem rapídne klesal v dňoch, keď sa začal festival.
Okrem klimatizácií a stanov bol počas tohtoročného júla záujem najmä o bazény, bicykle, cestovné tašky a kufre, motorové kosačky, záhradné grily a kompletnú sekciu Dom, byt a záhrada. V priebehu najbližších dní sa očakáva zvýšený záujem o školské tašky a iné potreby do školy.
V porovnaní s minulým rokom, keď najväčší záujem o klimatizácie bol počas prvého júlového týždňa, tento rok národ proti horúčavám začal bojovať omnoho skôr. Krivka záujmu začala rásť už od 15. júna a zvýšený dopyt po produktoch pretrval až do 25. júna.
„Druhá vlna horúčav nás zasiahla koncom júla. To sa, samozrejme, ihneď odrazilo aj na vyhľadávanosti a od 22. júla začala krivka prezeranosti kategórie klimatizácie rapídne rásť. Oproti minulému roku sme zaznamenali zmenu až o 892,95 %,“ komentuje aktuálnu situáciu Michal Král z Pricemania.sk.
Napriek tomu, že klimatizácia patrí medzi drahšie produkty, dopyt po nej je podľa Krála v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi podstatne väčší.
Zvýšený záujem na porovnávači cien, ktorý zlučuje viac než milión produktov, počas júla zaznamenali aj v kategóriách stany, hojdacie siete a bazény. Znovu sa potvrdilo, že internet úzko korešponduje s realitou.
Tropické horúčavy mnohých prinútili hľadať alternatívne miesta na spanie, útočiskom sa tak stali balkóny, terasy, záhrady či voľná príroda. K tomu perfektne ladili aj hojdacie siete či stany. Prezeranosť stanov sa rapídne zvýšila aj pre letné festivaly. Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda bol tento rok 11. - 14. júla. Pár dní pred ním zaznamenali na webe rekord návštevnosti v kategórií „stany“. Prezeranosť sa oproti júnovým číslam zvýšila viac než o 100 %. Záujem rapídne klesal v dňoch, keď sa začal festival.
Okrem klimatizácií a stanov bol počas tohtoročného júla záujem najmä o bazény, bicykle, cestovné tašky a kufre, motorové kosačky, záhradné grily a kompletnú sekciu Dom, byt a záhrada. V priebehu najbližších dní sa očakáva zvýšený záujem o školské tašky a iné potreby do školy.