Index spotrebiteľskej dôvery v júni stúpol na 97 bodov z 93 bodov v máji.
Autor TASR
Paríž 26. júna (TASR) – Nálada francúzskych spotrebiteľov sa v júni zlepšila na trojmesačné maximum. Dôvodom je uvoľňovanie reštrikcií prijatých na zastavenie šírenia nového koronavírusu.
Index spotrebiteľskej dôvery v júni stúpol na 97 bodov z 93 bodov v máji, uviedol francúzsky štatistický úrad Insee. Ekonómovia počítali so zvýšením len na 95 bodov. Index však zostáva pod dlhodobým priemerom 100 bodov.
Viac domácností považovalo v júni, že je vhodný čas na veľké nákupy. Zlepšilo sa tiež hodnotenie vyhliadok finančnej situácie spotrebiteľov rovnako ako minulej aj budúcej životnej úrovne.
Index spotrebiteľskej dôvery v júni stúpol na 97 bodov z 93 bodov v máji, uviedol francúzsky štatistický úrad Insee. Ekonómovia počítali so zvýšením len na 95 bodov. Index však zostáva pod dlhodobým priemerom 100 bodov.
Viac domácností považovalo v júni, že je vhodný čas na veľké nákupy. Zlepšilo sa tiež hodnotenie vyhliadok finančnej situácie spotrebiteľov rovnako ako minulej aj budúcej životnej úrovne.