Personálny marketing v súčasnosti predstavuje populárnu časť v oblasti personálnych činností. Predstavuje spôsob, koncepciu a proces získavania pracovných síl z externého, ale aj vnútorného prostredia
Autor OTS
Bratislava 4. decembra (OTS) - Boj o kvalitných zamestnancov sa stal pre spoločnosti nevyhnutným, pokiaľ tieto chcú obstáť v konkurenčnom boji. Začína procesom získavania a náboru nových pracovných síl, kedy spoločnosti komunikujú svoju pracovnú ponuku rôznymi spôsobmi a viacerými médiami (web, printové média, sociálne siete atď).
HR branding už nie je iba vecou HR oddelenia, stal sa súčasťou firemnej kultúry, ktorú nastavuje manažment vo vnútri každej spoločnosti cez internú formálnu , či neformálnu komunikáciu, politikou pravidiel a benefitov ako aj každodenného manažovania samého seba a svojho tímu. Východiskovým bodom je vytvorenie vízie a stanovenie stratégie, ktorá je základným kameňom pre HR branding. Samozrejme je dobre vedieť ako na tom je spoločnosť aktuálne a nastavením si zrkadla má firma možnosť získať cenné informácie, ktoré nielen napomôžu, ale aj v mnohých prípadoch určia smerovanie a začiatok tvorby HR brandu. Tam sa však cesta nekončí, iba začína.
„HR branding - chceme ho merať ” bude jednou z tém workshopu HR Branding od HR Development Academy, ktorý sa uskutoční 11.12.2014 v Bratislave. Viac informácií nájdete na stránkach www.hrda.sk
O autorke článku:
Andrea Hrušovská
HR manažérka, Emerson
Pracovné skúsenosti získavala už počas štúdia v spoločnosti Mercedez Benz. Po úspešnom absolvovaní MBA pokračovala v naberaní skúseností na rôznych pozíciách v spoločnosti Heineken Slovensko. Vďaka skúsenostiam z predaja, trade marketingu, logistiky a plánovania, ktoré mali spoločného menovateľa, a to komunikáciu s ľuďmi založila pobočku spoločnosti Adecco v Nitrianskom kraji a odtiaľ jej kroky smerovali do spoločnosti Bekaert, kde sa venovala veľkému HR projektu ako aj samotnému manažovaniu HR. Dnes pôsobí v spoločnosti Emerson na pozícii HR manažéra pre zdieľané centrum v Bratislave.
HR branding už nie je iba vecou HR oddelenia, stal sa súčasťou firemnej kultúry, ktorú nastavuje manažment vo vnútri každej spoločnosti cez internú formálnu , či neformálnu komunikáciu, politikou pravidiel a benefitov ako aj každodenného manažovania samého seba a svojho tímu. Východiskovým bodom je vytvorenie vízie a stanovenie stratégie, ktorá je základným kameňom pre HR branding. Samozrejme je dobre vedieť ako na tom je spoločnosť aktuálne a nastavením si zrkadla má firma možnosť získať cenné informácie, ktoré nielen napomôžu, ale aj v mnohých prípadoch určia smerovanie a začiatok tvorby HR brandu. Tam sa však cesta nekončí, iba začína.
„HR branding - chceme ho merať ” bude jednou z tém workshopu HR Branding od HR Development Academy, ktorý sa uskutoční 11.12.2014 v Bratislave. Viac informácií nájdete na stránkach www.hrda.sk
O autorke článku:
Andrea Hrušovská
HR manažérka, Emerson
Pracovné skúsenosti získavala už počas štúdia v spoločnosti Mercedez Benz. Po úspešnom absolvovaní MBA pokračovala v naberaní skúseností na rôznych pozíciách v spoločnosti Heineken Slovensko. Vďaka skúsenostiam z predaja, trade marketingu, logistiky a plánovania, ktoré mali spoločného menovateľa, a to komunikáciu s ľuďmi založila pobočku spoločnosti Adecco v Nitrianskom kraji a odtiaľ jej kroky smerovali do spoločnosti Bekaert, kde sa venovala veľkému HR projektu ako aj samotnému manažovaniu HR. Dnes pôsobí v spoločnosti Emerson na pozícii HR manažéra pre zdieľané centrum v Bratislave.