Najväčší svetový predajca nábytku sa rozhodol expandovať v Latinskej Amerike, keďže na svojich hlavných trhoch v USA a Európe čelí čoraz väčšej konkurencii.
Autor TASR
Mexiko 23. mája (TASR) - Švédsky nábytkársky gigant IKEA vo štvrtok oznámil, že na budúci rok otvorí svoj prvý obchod v Mexiku a postupne plánuje pridať ďalšie obchody po celej krajine.
Najväčší svetový predajca nábytku sa rozhodol expandovať v Latinskej Amerike, keďže na svojich hlavných trhoch v USA a Európe čelí čoraz väčšej konkurencii.
Švédsky reťazec, známy pre svoj moderný a lacný dizajn, chce na jeseň roku 2020 otvoriť prvý obchod vo východnom časti hlavného mesta Mexiko. Plánuje tiež predávať svoje výrobky online, povedal Malcolm Pruys, obchodný riaditeľ mexickej divízie IKEA. Dodal, že časom by reťazec chcel rozšíriť svoju sieť obchodov aj do ďalších miest rôznej veľkosti v celej krajine.
Prvý obchod bude stredne veľký, ponúkne 7500 produktov a reštauráciu pre viac ako 650 ľudí.
IKEA má 427 predajní na 52 trhoch po celom svete. Obchody v Európe a USA sú motorom väčšiny tržieb skupiny Inter IKEA Group a jej franšízov. Ale v poslednom čase čelia čoraz väčšej konkurencii najmä online predajcov nábytku.
Koncom minulého roka IKEA oznámila plány na vstup na trhy v Latinskej Amerike, vrátane Čile, Kolumbie a Peru.
IKEA pracuje na rôznych platobných možnostiach pre online nakupovanie s cieľom osloviť obrovskú populáciu Mexika.
Najväčší svetový predajca nábytku sa rozhodol expandovať v Latinskej Amerike, keďže na svojich hlavných trhoch v USA a Európe čelí čoraz väčšej konkurencii.
Švédsky reťazec, známy pre svoj moderný a lacný dizajn, chce na jeseň roku 2020 otvoriť prvý obchod vo východnom časti hlavného mesta Mexiko. Plánuje tiež predávať svoje výrobky online, povedal Malcolm Pruys, obchodný riaditeľ mexickej divízie IKEA. Dodal, že časom by reťazec chcel rozšíriť svoju sieť obchodov aj do ďalších miest rôznej veľkosti v celej krajine.
Prvý obchod bude stredne veľký, ponúkne 7500 produktov a reštauráciu pre viac ako 650 ľudí.
IKEA má 427 predajní na 52 trhoch po celom svete. Obchody v Európe a USA sú motorom väčšiny tržieb skupiny Inter IKEA Group a jej franšízov. Ale v poslednom čase čelia čoraz väčšej konkurencii najmä online predajcov nábytku.
Koncom minulého roka IKEA oznámila plány na vstup na trhy v Latinskej Amerike, vrátane Čile, Kolumbie a Peru.
IKEA pracuje na rôznych platobných možnostiach pre online nakupovanie s cieľom osloviť obrovskú populáciu Mexika.