Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 16. november 2024Meniny má Agnesa
< sekcia Ekonomika

Informačno-poradenské centrum SP vybavilo vlani 48.115 požiadaviek

Foto: Tablet.tv

Snahou centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov.

Bratislava 13. januára (TASR) - Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek a 49.613 občanov v osobnom kontakte.

Celkový počet vzrástol oproti minulému roku o 40.558 vybavených požiadaviek. Okrem toho Sociálna poisťovňa denne vybaví niekoľko tisíc stránok na svojich 76 pobočkách a vysunutých pracoviskách. 

Snahou centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.

"Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý pracovný deň, ako prichádzajú." Uviedol Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.