Poradenská firma Interbrand vo svojej vo štvrtok zverejnenej výročnej štúdii vypočítal trhovú hodnotu značky Apple na 234 miliárd USD (212 miliárd eur).
Autor TASR
New York 17. októbra (TASR) - Apple, Google, Amazon a Microsoft zostávajú s náskokom na vrchole poradia najhodnotnejších značiek, ktoré zostavila poradenská firma Interbrand. A to aj napriek sprísneniu regulácie technologických koncernov.
Interbrand vo svojej vo štvrtok zverejnenej výročnej štúdii vypočítal trhovú hodnotu značky Apple na 234 miliárd USD (212 miliárd eur). Jej hodnota medziročne stúpla o 9 %. Hodnota značky Google sa zvýšila o 8 % na 167,7 miliardy USD a Amazonu až o 24 % na 125,3 miliardy USD. Amazon tak zvýšil svoj náskok pred Microsoftom, Interbrand odhaduje hodnotu jeho značky na 109 miliárd USD.
Naopak, hodnota značky Coca-Cola, ktorá bývala dlhé roky lídrom, klesla o 4 % na 63,4 miliardy USD. Trhová hodnota značky Facebook padla o 12 % na 40 miliárd USD. Značka prevádzkovateľa najväčšej a najznámejšej sociálnej siete si tak pohoršila z 9. na 14. miesto.
Interbrand vo svojej vo štvrtok zverejnenej výročnej štúdii vypočítal trhovú hodnotu značky Apple na 234 miliárd USD (212 miliárd eur). Jej hodnota medziročne stúpla o 9 %. Hodnota značky Google sa zvýšila o 8 % na 167,7 miliardy USD a Amazonu až o 24 % na 125,3 miliardy USD. Amazon tak zvýšil svoj náskok pred Microsoftom, Interbrand odhaduje hodnotu jeho značky na 109 miliárd USD.
Naopak, hodnota značky Coca-Cola, ktorá bývala dlhé roky lídrom, klesla o 4 % na 63,4 miliardy USD. Trhová hodnota značky Facebook padla o 12 % na 40 miliárd USD. Značka prevádzkovateľa najväčšej a najznámejšej sociálnej siete si tak pohoršila z 9. na 14. miesto.