Služba Internet banking je už funkčná, pričom všetky prichádzajúce a odchádzajúce platby sú spracovávané.
Autor TASR
Bratislava 16. apríla (TASR) - Technické problémy, s ktorými sa potýkala spoločnosť UniCredit Bank Slovakia, sú už vyriešené.
Služba Internet banking je už funkčná, pričom všetky prichádzajúce a odchádzajúce platby sú spracovávané.
"Chcem zdôrazniť, že bankomaty a platby kartou fungovali bez problémov," informovala TASR hovorkyňa spoločnosti Katarína Ďuďáková.
Podľa nej išlo o technický výpadok, ktorý sa udial prvýkrát od roku 2007, kedy fúziou vznikla spoločnosť UniCredit Bank Slovakia.
"Nasadili sme všetko ľudské aj technické úsilie na vyriešenie problému, komunikujeme s klientmi, volíme operatívny a individuálny prístup," skonštatovala hovorkyňa.
Pre zvýšenú snahu klientov o kontakt posilnila banka počet pracovníkov na kontaktných telefonických linkách. Spoločnosť takisto podľa hovorkyne zorganizovala poradenskú službu v rámci svojho telefonického centra.
Služba Internet banking je už funkčná, pričom všetky prichádzajúce a odchádzajúce platby sú spracovávané.
"Chcem zdôrazniť, že bankomaty a platby kartou fungovali bez problémov," informovala TASR hovorkyňa spoločnosti Katarína Ďuďáková.
Podľa nej išlo o technický výpadok, ktorý sa udial prvýkrát od roku 2007, kedy fúziou vznikla spoločnosť UniCredit Bank Slovakia.
"Nasadili sme všetko ľudské aj technické úsilie na vyriešenie problému, komunikujeme s klientmi, volíme operatívny a individuálny prístup," skonštatovala hovorkyňa.
Pre zvýšenú snahu klientov o kontakt posilnila banka počet pracovníkov na kontaktných telefonických linkách. Spoločnosť takisto podľa hovorkyne zorganizovala poradenskú službu v rámci svojho telefonického centra.