Vyplýva to z online prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
Autor TASR
Bratislava 17. augusta (TASR) – Letnú dovolenku si až 54 % Slovákov nakupujúcich na internete vyberá práve tam. Na ústupe sú u nich tlačené katalógy cestovných kancelárií, ktoré používa už len 18 % z nich.
Vyplýva to z online prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Viac ako tretina Slovákov sa pri výbere dovolenky nechá inšpirovať odporúčaniami kamarátov a známych. Vďaka zdieľanej skúsenosti sa dovolenkujúci môžu vyhnúť sklamaniam či prípadným nepríjemnostiam," hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Veľkej popularite sa tešia aj zľavové portály, ktoré na nákup dovolenky aspoň raz v živote využilo 44 % respondentov," uvádza projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. "Cez internet nakupujeme nielen dovolenky, ale aj výbavu na ne, najčastejšie fotoaparáty, športové pomôcky, kozmetiku, plavky či knihy," dodal.
Vyplýva to z online prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Viac ako tretina Slovákov sa pri výbere dovolenky nechá inšpirovať odporúčaniami kamarátov a známych. Vďaka zdieľanej skúsenosti sa dovolenkujúci môžu vyhnúť sklamaniam či prípadným nepríjemnostiam," hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Veľkej popularite sa tešia aj zľavové portály, ktoré na nákup dovolenky aspoň raz v živote využilo 44 % respondentov," uvádza projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. "Cez internet nakupujeme nielen dovolenky, ale aj výbavu na ne, najčastejšie fotoaparáty, športové pomôcky, kozmetiku, plavky či knihy," dodal.