Netflix so sídlom v Silicon Valley bola založená v roku 2007 a preslávila sa tým, že zmenila spôsob sledovania televízie.
Autor TASR
Silicon Valley 6. júna (TASR) - Americká internetová televízia Netflix plánuje na jeseň tohto roka vstúpiť na trh do Talianska a Portugalska. Je to súčasť jej strategického plánu rozšíriť svoje služby v priebehu dvoch rokov do 200 krajín sveta. Informovala o tom agentúra Reuters.
Netflix so sídlom v Silicon Valley bola založená v roku 2007 a preslávila sa tým, že zmenila spôsob sledovania televízie. V rámci predplatného, ktoré je pomerne nízke (zhruba 7,3 eura), môže totiž užívateľ sledovať čokoľvek z jej ponuky a kedy sa mu zachce. Vďaka Netflixu sa tak vo svete rozšírilo sledovanie jednotlivých dielov seriálu v rade za sebou. Netflix zatiaľ pri expanzii brzdia vysielacie práva na rôzne programy v rôznych častiach sveta. Ale už o nich rokuje a darí sa jej dosahovať pokrok.
Od októbra tak začne Netflix ponúkať užívateľom internetu v Taliansku a Portugalsku svoje služby. Za predplatné budú môcť sledovať vybrané seriály a filmy v televízii, ale aj v počítačoch, tabletoch alebo smartfónoch. Spoločnosť by chcela už na jeseň vstúpiť aj na španielsky trh.
Služby Netflix sú zatiaľ dostupné vo viac ako 50 krajinách sveta, z toho v 13 európskych štátoch. Po spomalení rastu v USA sa rozhodla expandovať do sveta.
Netflix so sídlom v Silicon Valley bola založená v roku 2007 a preslávila sa tým, že zmenila spôsob sledovania televízie. V rámci predplatného, ktoré je pomerne nízke (zhruba 7,3 eura), môže totiž užívateľ sledovať čokoľvek z jej ponuky a kedy sa mu zachce. Vďaka Netflixu sa tak vo svete rozšírilo sledovanie jednotlivých dielov seriálu v rade za sebou. Netflix zatiaľ pri expanzii brzdia vysielacie práva na rôzne programy v rôznych častiach sveta. Ale už o nich rokuje a darí sa jej dosahovať pokrok.
Od októbra tak začne Netflix ponúkať užívateľom internetu v Taliansku a Portugalsku svoje služby. Za predplatné budú môcť sledovať vybrané seriály a filmy v televízii, ale aj v počítačoch, tabletoch alebo smartfónoch. Spoločnosť by chcela už na jeseň vstúpiť aj na španielsky trh.
Služby Netflix sú zatiaľ dostupné vo viac ako 50 krajinách sveta, z toho v 13 európskych štátoch. Po spomalení rastu v USA sa rozhodla expandovať do sveta.