Odborníci sú presvedčení, že takýto výrazný rast on-line predaja je výsledkom všeobecne očakávaného zlepšenia ekonomickej situácie v Poľsku.
Autor TASR
Varšava 13. septembra (TASR) - Internetový predaj v Poľsku dynamicky rastie a v tomto roku by jeho tržby mali prekročiť 30 miliárd zlotých (7,13 miliardy eur). To predstavuje 5 % z celkových maloobchodných tržieb v krajine. Informovala o tom agentúra PAP s odvolaním sa na analýzu spoločnosti pre prieskum trhu PMR.
Podľa PMR do konca tejto dekády sa internetový obchod v najväčšej postkomunistickej ekonomike v Európskej únii zdvojnásobí a bude sa podieľať 10 % na celkovom objeme maloobchodného predaja v Poľsku.
Odborníci z PMR sú presvedčení, že takýto výrazný rast on-line predaja je výsledkom všeobecne očakávaného zlepšenia ekonomickej situácie v Poľsku. Zároveň poľský internetový trh sa ešte len rozvíja, čo tiež prispieva k jeho rastu.
Podľa PMR len o niektorých odvetviach internetového predaja v krajine možno povedať, že trh s nimi je už pomerne nasýtený, ide napríklad o predaj elektroniky a domácich spotrebičov. No stále je ešte veľa segmentov na trhu, ktoré majú veľký potenciál rozvoja, napríklad predaj potravín, produktov pre deti a ďalších položiek.
(1 EUR = 4,2080 PLN)
Podľa PMR do konca tejto dekády sa internetový obchod v najväčšej postkomunistickej ekonomike v Európskej únii zdvojnásobí a bude sa podieľať 10 % na celkovom objeme maloobchodného predaja v Poľsku.
Odborníci z PMR sú presvedčení, že takýto výrazný rast on-line predaja je výsledkom všeobecne očakávaného zlepšenia ekonomickej situácie v Poľsku. Zároveň poľský internetový trh sa ešte len rozvíja, čo tiež prispieva k jeho rastu.
Podľa PMR len o niektorých odvetviach internetového predaja v krajine možno povedať, že trh s nimi je už pomerne nasýtený, ide napríklad o predaj elektroniky a domácich spotrebičov. No stále je ešte veľa segmentov na trhu, ktoré majú veľký potenciál rozvoja, napríklad predaj potravín, produktov pre deti a ďalších položiek.
(1 EUR = 4,2080 PLN)