Štáby nakrúcali napríklad na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy či na veži UFO počas minuloročnej jesene.
Autor TASR
Bratislava 11. februára (TASR) - Írsku televíznu cestovateľskú reláciu, v ktorej ukázali Bratislavu, videlo takmer 400.000 divákov. Môže tak prilákať potenciálnych turistov na Slovensko. Uviedol to generálny riaditeľ Slovakia Travel Václav Mika.
"Návštevníci z Írska tvorili minulý rok menej ako 1 % zo všetkých zahraničných návštevníkov Slovenska. Napriek tomu považujeme Írsko za veľmi perspektívny a bonitný trh. Naše štatistiky hovoria, že ich k nám prišlo viac ako 10.000 a dokopy u nás strávili viac ako 24.000 prenocovaní," uviedol Mika.
Írski turisti podľa neho prichádzajú na Slovensko najmä v júni až v auguste a navštevujú prevažne Bratislavský kraj. V priemere sú u nás 2,5 noci. Táto propagácia môže podľa Miku zvýšiť záujem návštevníkov o Slovensko.
Epizódu odvysielala írska štátna televízia RTÉ a v daný deň získala 36-% podiel sledovanosti. Štáby nakrúcali napríklad na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy či na veži UFO počas minuloročnej jesene. Na jej príprave spolupracovali aj Slovakia Travel, národná organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu a Bratislava Tourist Board. Pripravili pre írsku produkčnú spoločnosť zoznam zaujímavých miest a atrakcií.
"Je radosť a zadosťučinenie, že epizóda o Slovensku zožala medzi írskymi divákmi mimoriadny úspech. Írsko je totiž jedným z našich cieľových trhov. Bratislava a jej okolie sú pre turistov atraktívne a aj toto je cesta, ako ich zaujať," povedal Mika a pripomenul, že z Dublinu do Bratislavy je možné priletieť priamym leteckým spojením. Pri šou o Bratislave a jej okolí je tak možné hovoriť o 400.000 potenciálnych návštevníkoch.
"Návštevníci z Írska tvorili minulý rok menej ako 1 % zo všetkých zahraničných návštevníkov Slovenska. Napriek tomu považujeme Írsko za veľmi perspektívny a bonitný trh. Naše štatistiky hovoria, že ich k nám prišlo viac ako 10.000 a dokopy u nás strávili viac ako 24.000 prenocovaní," uviedol Mika.
Írski turisti podľa neho prichádzajú na Slovensko najmä v júni až v auguste a navštevujú prevažne Bratislavský kraj. V priemere sú u nás 2,5 noci. Táto propagácia môže podľa Miku zvýšiť záujem návštevníkov o Slovensko.
Epizódu odvysielala írska štátna televízia RTÉ a v daný deň získala 36-% podiel sledovanosti. Štáby nakrúcali napríklad na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy či na veži UFO počas minuloročnej jesene. Na jej príprave spolupracovali aj Slovakia Travel, národná organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu a Bratislava Tourist Board. Pripravili pre írsku produkčnú spoločnosť zoznam zaujímavých miest a atrakcií.
"Je radosť a zadosťučinenie, že epizóda o Slovensku zožala medzi írskymi divákmi mimoriadny úspech. Írsko je totiž jedným z našich cieľových trhov. Bratislava a jej okolie sú pre turistov atraktívne a aj toto je cesta, ako ich zaujať," povedal Mika a pripomenul, že z Dublinu do Bratislavy je možné priletieť priamym leteckým spojením. Pri šou o Bratislave a jej okolí je tak možné hovoriť o 400.000 potenciálnych návštevníkoch.