Nahlásil ich čínsky internetový obchod a ide o prvé incidenty v tejto ázijskej krajine.
Autor TASR
Soul 19. septembra (TASR) - Juhokórejský koncern Samsung Electronics vyšetruje v Číne dva prípady výbuchu smartfónov Galaxy Note 7. Nahlásil ich čínsky internetový obchod a ide o prvé incidenty v tejto ázijskej krajine. Informovali o tom agentúry Reuters a AP.
Čína je najväčším trhom s tzv. inteligentnými telefónmi. Nemenovaný užívateľ na sociálnej sieti v Číne v nedeľu (18.9.) zverejnil správu, že smartfón Note 7 jeho priateľa začal horieť. Podľa informácií, ktoré sa agentúram podarilo získať, majiteľ kúpil tento smartfón 1. septembra cez internetový obchod JD.com. Číňan spresnil, že telefón sa začal v sobotu (17.9.) večer zohrievať, vibrovať a potom vybuchol.
Ďalší čínsky majiteľ Note 7 nahlásil podobný incident v nedeľu, jeho telefón explodoval, keď na ňom hral hru.
Samsung Electronics spustil predaj smartfónov Note 7 v Číne 1. septembra. Koncern tvrdí, že už do Číny dodáva smartfóny s novou batériou od iného výrobcu. Problémy tak môžu spôsobovať len telefóny, ktoré boli v prípade Číny dodané do obchodov v predstihu, pred 1. septembrom.
Samsung v uplynulých rokoch investoval obrovské sumy do marketingu a budovania značky Galaxy a dúfal, že nový smartfón mu pomôže zvýšiť náskok pred najväčším konkurentom Apple.
Čína je najväčším trhom s tzv. inteligentnými telefónmi. Nemenovaný užívateľ na sociálnej sieti v Číne v nedeľu (18.9.) zverejnil správu, že smartfón Note 7 jeho priateľa začal horieť. Podľa informácií, ktoré sa agentúram podarilo získať, majiteľ kúpil tento smartfón 1. septembra cez internetový obchod JD.com. Číňan spresnil, že telefón sa začal v sobotu (17.9.) večer zohrievať, vibrovať a potom vybuchol.
Ďalší čínsky majiteľ Note 7 nahlásil podobný incident v nedeľu, jeho telefón explodoval, keď na ňom hral hru.
Samsung Electronics spustil predaj smartfónov Note 7 v Číne 1. septembra. Koncern tvrdí, že už do Číny dodáva smartfóny s novou batériou od iného výrobcu. Problémy tak môžu spôsobovať len telefóny, ktoré boli v prípade Číny dodané do obchodov v predstihu, pred 1. septembrom.
Samsung v uplynulých rokoch investoval obrovské sumy do marketingu a budovania značky Galaxy a dúfal, že nový smartfón mu pomôže zvýšiť náskok pred najväčším konkurentom Apple.