Platnosť transakcie je podmienená súhlasom kompetentných protimonopolných úradov.
Autor TASR
Bratislava 29. novembra (TASR) - Rakúska reklamná spoločnosť EPAMEDIA sa dostala do portfólia slovenského holdingu JOJ Media House. Ten kúpil EPAMEDIU od skupiny Raiffeisen. Platnosť transakcie je podmienená súhlasom kompetentných protimonopolných úradov.
Kúpnu cenu sa zúčastnené strany rozhodli nezverejniť. Výlučný vlastník JOJ Media House Richard Flimel uviedol, že nová akvizícia prináša pre jeho spoločnosť významné možnosti pre synergie a expanziu v regióne strednej a juhovýchodnej Európy. "Tešíme sa, že môžeme s tímom v spoločnosti EPAMEDIA pracovať na ďalšom zlepšení trhového postavenia a ziskovosti na individuálnych trhoch," povedal Flimel.
Billboardová a outdoorová reklamná spoločnosť EPAMEDIA je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, v strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku, Macedónsku, Rumunsku a Maďarsku. EPAMEDIA zamestnáva 392 ľudí a v roku 2011 vygenerovala obrat vo výške približne 98 miliónov eur.
Kúpnu cenu sa zúčastnené strany rozhodli nezverejniť. Výlučný vlastník JOJ Media House Richard Flimel uviedol, že nová akvizícia prináša pre jeho spoločnosť významné možnosti pre synergie a expanziu v regióne strednej a juhovýchodnej Európy. "Tešíme sa, že môžeme s tímom v spoločnosti EPAMEDIA pracovať na ďalšom zlepšení trhového postavenia a ziskovosti na individuálnych trhoch," povedal Flimel.
Billboardová a outdoorová reklamná spoločnosť EPAMEDIA je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, v strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku, Macedónsku, Rumunsku a Maďarsku. EPAMEDIA zamestnáva 392 ľudí a v roku 2011 vygenerovala obrat vo výške približne 98 miliónov eur.