Kampaň je zameraná na výchovu mladej generácie, má poukázať na dôležitosť prepojenia vývoja ukazovateľov makroekonomiky s ďalšími parametrami a potrebami fungovania ekonomiky štátu.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 4. septembra (TASR) – Cieľom edukačnej kampane Zlaté dno, ktorá je súčasťou projektu Kvalita z našich regiónov, je podľa autorky projektu a členky predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumily Tauchmannovej pomôcť budovať kladný vzťah, najmä žiakov a mládeže, k výrobkom vyrobeným a dopestovaným na Slovensku. Kampaň štartuje 6. septembra v Senici za účasti ambasádorky kampane - moderátorky Kataríny Brychtovej.
"Úlohou kampane je zároveň zvýrazniť ekonomický dopad spotrebiteľského správania na život spoločnosti, ovplyvniť a stabilizovať spotrebiteľské správanie v prospech kúpy domácich produktov," uviedla ďalej Tauchmannová pri predstavení kampane zameranej na výchovu mladej generácie, ktorá má poukázať na dôležitosť prepojenia vývoja ukazovateľov makroekonomiky s ďalšími parametrami a potrebami fungovania ekonomiky štátu.
Kampane, ktoré podporujú nákup domácich výrobkov, sú podľa ministra školstva Dušana Čaploviča (Smer–SD) to, čo Slovensko potrebuje. "Rezort školstva podporuje túto konkrétnu iniciatívu, lebo prináša výraznú pridanú hodnotu vo forme podpory miestnej produkcie a domáceho agrosektora, čo má priamy dosah aj na podporu stravovania v školských jedálňach a internátoch," zdôraznil.
"Systém verejného obstarávania potravín v školskom stravovaní, kedy vyhráva len cena a nie kvalita, je to najhoršie, čo môže byť," dodal Jozef Dvonč, predseda Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS), ktoré je partnerom projektu.
Zlaté dno sa bude snažiť predstaviť a zatraktívniť aj mnohé povolania
Kampaň Zlaté dno, súčasť projektu Kvalita z našich regiónov, sa bude snažiť predstaviť a zatraktívniť mnohé povolania a vyvolať tak prirodzený záujem detí a rodičov.
"Chceme im povedať, že každá práca má svoje čaro. Každú prácu, keď robíme dobre, je v nej aj kus umenia, kus šťastia a uspokojenia. Keď žiaci vychodia školu, nebudú tak rozširovať rady nezamestnaných, ale budú hľadanými odborníkmi v rôznych odvetviach. A o toto nám v projekte Zlaté dno predovšetkým ide," priblížila dnes v Bratislave pri predstavovaní kampane jej autorka a členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumila Tauchmannová.
Organizátori chcú takto navrátiť imidž remeslám, profesiám, obnoviť stavovskú česť a v dobrom slova zmysle aj národnú hrdosť. "Zároveň je veľmi dôležité, aby sa aj z praxe naštartovala spolupráca medzi štátom, samosprávou a všetkými ostatnými zainteresovanými. Projekt je založený na synergii spolupráce a komunikácie," dodala k cieľom kampane Zlaté dno Tauchmannová.
"Úlohou kampane je zároveň zvýrazniť ekonomický dopad spotrebiteľského správania na život spoločnosti, ovplyvniť a stabilizovať spotrebiteľské správanie v prospech kúpy domácich produktov," uviedla ďalej Tauchmannová pri predstavení kampane zameranej na výchovu mladej generácie, ktorá má poukázať na dôležitosť prepojenia vývoja ukazovateľov makroekonomiky s ďalšími parametrami a potrebami fungovania ekonomiky štátu.
Tu bude player
Kampane, ktoré podporujú nákup domácich výrobkov, sú podľa ministra školstva Dušana Čaploviča (Smer–SD) to, čo Slovensko potrebuje. "Rezort školstva podporuje túto konkrétnu iniciatívu, lebo prináša výraznú pridanú hodnotu vo forme podpory miestnej produkcie a domáceho agrosektora, čo má priamy dosah aj na podporu stravovania v školských jedálňach a internátoch," zdôraznil.
"Systém verejného obstarávania potravín v školskom stravovaní, kedy vyhráva len cena a nie kvalita, je to najhoršie, čo môže byť," dodal Jozef Dvonč, predseda Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS), ktoré je partnerom projektu.
Zlaté dno sa bude snažiť predstaviť a zatraktívniť aj mnohé povolania
Kampaň Zlaté dno, súčasť projektu Kvalita z našich regiónov, sa bude snažiť predstaviť a zatraktívniť mnohé povolania a vyvolať tak prirodzený záujem detí a rodičov.
"Chceme im povedať, že každá práca má svoje čaro. Každú prácu, keď robíme dobre, je v nej aj kus umenia, kus šťastia a uspokojenia. Keď žiaci vychodia školu, nebudú tak rozširovať rady nezamestnaných, ale budú hľadanými odborníkmi v rôznych odvetviach. A o toto nám v projekte Zlaté dno predovšetkým ide," priblížila dnes v Bratislave pri predstavovaní kampane jej autorka a členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumila Tauchmannová.
Organizátori chcú takto navrátiť imidž remeslám, profesiám, obnoviť stavovskú česť a v dobrom slova zmysle aj národnú hrdosť. "Zároveň je veľmi dôležité, aby sa aj z praxe naštartovala spolupráca medzi štátom, samosprávou a všetkými ostatnými zainteresovanými. Projekt je založený na synergii spolupráce a komunikácie," dodala k cieľom kampane Zlaté dno Tauchmannová.