Prevádzka prešla rekonštrukciou, ktorá myslí na zákazníkov. Svoje brány otvorila 25. marca.
Autor WEBMAGAZIN.sk-OTS
,aktualizované Trnava 26. marca (OTS) - Nový dizajn predstavuje priestor, ktorý priamo reaguje na potreby zákazníkov a ponúka väčší komfort pri nakupovaní.
Obchodný reťazec začal s modernizáciou svojich predajní už v minulosti. Najnovšie dostala modernú tvár predajňa Kaufland v Trnave. Prevádzka Kauflandu na ulici V. Clementisa ponúka 3 510 metrov štvorcových pestrého výberu potravín a doplnkového tovaru. Vďaka premyslenému dizajnu a rozmiestneniu zákazníci odteraz nakúpia jednoduchšie a rýchlejšie. Pri vstupe do predajne sa ocitnú hneď na oddelení s obľúbeným ovocím, zeleninou, pekárňou a regálom rýchleho občerstvenia, ktorých blízkosť umožňuje rýchly každodenný nákup. Zároveň sa nachádzajú blízko pokladní.
„Chceme, aby sa u nás zákazníci cítili príjemne a aby bol pre nich celý nákup zážitkom. Nový dizajn našich predajní nie je len vkusný a pekný, je najmä o prispôsobovaní sa potrebám zákazníkov a ich požiadavkám,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Priestor dostal širšie uličky a nižšie regály, príjemnejší pohyb v nich zabezpečia i menšie nákupné košíky. Novinkou sú tiež vyrovnané pulty s predajom mäsa a rýb. Zásadnou zmenou prešla pokladničná zóna. Vďaka novým typom pokladní majú zákazníci k dispozícii väčší odkladací priestor pre tovar. Pribudli samoobslužné pokladne a priamo pri pokladniach i prakticky umiestnený informačný stánok.
V priestore predajne Kaufland sú k dispozícii i ďalšie malé prevádzky formou open mall. Tento koncept umožňuje plynulý prechod z jedného obchodu do druhého vďaka tomu, že sú umiestnené vo vzdušnom otvorenom priestore bez stien.
Obchodný reťazec začal s modernizáciou svojich predajní už v minulosti. Najnovšie dostala modernú tvár predajňa Kaufland v Trnave. Prevádzka Kauflandu na ulici V. Clementisa ponúka 3 510 metrov štvorcových pestrého výberu potravín a doplnkového tovaru. Vďaka premyslenému dizajnu a rozmiestneniu zákazníci odteraz nakúpia jednoduchšie a rýchlejšie. Pri vstupe do predajne sa ocitnú hneď na oddelení s obľúbeným ovocím, zeleninou, pekárňou a regálom rýchleho občerstvenia, ktorých blízkosť umožňuje rýchly každodenný nákup. Zároveň sa nachádzajú blízko pokladní.
„Chceme, aby sa u nás zákazníci cítili príjemne a aby bol pre nich celý nákup zážitkom. Nový dizajn našich predajní nie je len vkusný a pekný, je najmä o prispôsobovaní sa potrebám zákazníkov a ich požiadavkám,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Priestor dostal širšie uličky a nižšie regály, príjemnejší pohyb v nich zabezpečia i menšie nákupné košíky. Novinkou sú tiež vyrovnané pulty s predajom mäsa a rýb. Zásadnou zmenou prešla pokladničná zóna. Vďaka novým typom pokladní majú zákazníci k dispozícii väčší odkladací priestor pre tovar. Pribudli samoobslužné pokladne a priamo pri pokladniach i prakticky umiestnený informačný stánok.
V priestore predajne Kaufland sú k dispozícii i ďalšie malé prevádzky formou open mall. Tento koncept umožňuje plynulý prechod z jedného obchodu do druhého vďaka tomu, že sú umiestnené vo vzdušnom otvorenom priestore bez stien.