„Ocenenie Superbrands potvrdzuje doterajší úspech budovania značky Kaufland na Slovensku," uviedol hovorca spoločnosti Kaufland.
Autor OTS
Bratislava 26. marca (OTS) - Spoločnosť Kaufland Slovenská republika v.o.s. sa stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award 2015, ktoré udeľuje komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands. Spoločnosť Kaufland sa tak zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.
„Ocenenie Superbrands potvrdzuje doterajší úspech budovania značky Kaufland na Slovensku. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov, obchodných partnerov, ako i zamestnancov potvrdením našej kvality a povzbudením pri ich každodenných rozhodnutiach,“ povedal Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Program Superbrands
Program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední a vysoko uznávaní experti.
„Ocenenie Superbrands potvrdzuje doterajší úspech budovania značky Kaufland na Slovensku. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov, obchodných partnerov, ako i zamestnancov potvrdením našej kvality a povzbudením pri ich každodenných rozhodnutiach,“ povedal Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Program Superbrands
Program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední a vysoko uznávaní experti.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochrana životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. „Healthy Seas“ ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochrana životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. „Healthy Seas“ ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb.