Inštitúty uskutočnili prieskum na vzorke 583 malých a stredne veľkých nemeckých firiem vo všetkých oblastiach hospodárstva.
Autor TASR
Berlín 6. decembra (TASR) - Každý druhý malý a stredne veľký nemecký podnik bol vystavený priemyselnej špionáži. Uvádza sa to v štúdii Max Planck Institute a Fraunhofer Institute.
Inštitúty uskutočnili prieskum na vzorke 583 malých a stredne veľkých nemeckých firiem vo všetkých oblastiach hospodárstva. Ako uviedli, "výsledky tejto štúdie, ako aj ďalších podobných štúdií, ukázali, že prakticky žiadna firma sa nemôže cítiť bezpečne".
V mnohých prípadoch sú za firemnou špionážou "súčasní či bývalí zamestnanci, či dokonca zákazníci". Horšie podľa správy je, že približne 20 % firiem, ktoré zamestnávajú do 50 ľudí, nemá žiadnu stratégiu na riešenie tohto problému.
Inštitúty uskutočnili prieskum na vzorke 583 malých a stredne veľkých nemeckých firiem vo všetkých oblastiach hospodárstva. Ako uviedli, "výsledky tejto štúdie, ako aj ďalších podobných štúdií, ukázali, že prakticky žiadna firma sa nemôže cítiť bezpečne".
V mnohých prípadoch sú za firemnou špionážou "súčasní či bývalí zamestnanci, či dokonca zákazníci". Horšie podľa správy je, že približne 20 % firiem, ktoré zamestnávajú do 50 ľudí, nemá žiadnu stratégiu na riešenie tohto problému.