Tržby Keringu výrazne potiahla kľúčová značka Gucci, ktorá sa na celkových tržbách skupiny podieľa 60 % a na zisku až 80 %.
Autor TASR
Paríž 21. apríla (TASR) - Francúzska luxusná skupina Kering oznámila za 1. štvrťrok tohto roka výrazný rast tržieb, k čomu prispela najmä značka Gucci. Tržby nahor do veľkej miery potiahlo zotavenie dopytu na čínskom a americkom trhu.
Celkové tržby Keringu dosiahli v 1. štvrťroku 3,89 miliardy eur. Po úprave o kurzové vplyvy a akvizície to medziročne znamená rast o 25,8 %. Navyše, v porovnaní s 1. kvartálom 2019, teda predpandemickým obdobím, sa tržby zvýšili o 5,5 %.
V ázijsko-tichomorskom regióne tržby skupiny Kering vzrástli o 83 %. Výrazný rast zaznamenali aj v USA, kde dosiahol 46 %. V západnej Európe však v dôsledku pokračovania pandémie nového koronavírusu zaznamenali pokles o 34 %.
Tržby Keringu výrazne potiahla kľúčová značka Gucci, ktorá sa na celkových tržbách skupiny podieľa 60 % a na zisku až 80 %. V jej prípade sa tržby zvýšili v medziročnom porovnaní o 24,6 %. Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s rastom tržieb o 19 %.
Celkové tržby Keringu dosiahli v 1. štvrťroku 3,89 miliardy eur. Po úprave o kurzové vplyvy a akvizície to medziročne znamená rast o 25,8 %. Navyše, v porovnaní s 1. kvartálom 2019, teda predpandemickým obdobím, sa tržby zvýšili o 5,5 %.
V ázijsko-tichomorskom regióne tržby skupiny Kering vzrástli o 83 %. Výrazný rast zaznamenali aj v USA, kde dosiahol 46 %. V západnej Európe však v dôsledku pokračovania pandémie nového koronavírusu zaznamenali pokles o 34 %.
Tržby Keringu výrazne potiahla kľúčová značka Gucci, ktorá sa na celkových tržbách skupiny podieľa 60 % a na zisku až 80 %. V jej prípade sa tržby zvýšili v medziročnom porovnaní o 24,6 %. Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s rastom tržieb o 19 %.