Celkovo bolo nasadených 24 kampaní jednotlivých bánk, prevládala hlavne komunikácia úverov, respektíve pôžičiek.
Autor TASR
Bratislava 17. augusta (TASR) - Komunikačná aktivita bánk sa v druhom štvrťroku 2015 oproti rovnakému obdobiu vlaňajška mierne znížila. Celkovo bolo nasadených 24 kampaní jednotlivých bánk, prevládala hlavne komunikácia úverov, respektíve pôžičiek. Vyplýva to z pravidelného prieskumu GfK Slovakia.
"Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu," priblížil Rastislav Kocan z GfK Slovakia.
V druhom štvrťroku, kedy VÚB banka práve menila svoj komunikačný koncept, si podľa prieskumu takmer polovica populácie SR (49 %) spontánne vybavila nejakú reklamu od tohto finančného domu. Išlo tak o najviditeľnejšiu bankovú reklamu.
Najúspešnejšou konkrétnou kampaňou v sledovanom období bola podľa GfK tá od Slovenskej sporiteľne Na rekonštrukciu vám požičiame viac, ktorá okrem vysokej podporenej znalosti (84 %) dosiahla vysoké správne priradenie k značke (90 %) a najlepšie odkomunikovala svoje posolstvo (66 %).
"Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu," priblížil Rastislav Kocan z GfK Slovakia.
V druhom štvrťroku, kedy VÚB banka práve menila svoj komunikačný koncept, si podľa prieskumu takmer polovica populácie SR (49 %) spontánne vybavila nejakú reklamu od tohto finančného domu. Išlo tak o najviditeľnejšiu bankovú reklamu.
Najúspešnejšou konkrétnou kampaňou v sledovanom období bola podľa GfK tá od Slovenskej sporiteľne Na rekonštrukciu vám požičiame viac, ktorá okrem vysokej podporenej znalosti (84 %) dosiahla vysoké správne priradenie k značke (90 %) a najlepšie odkomunikovala svoje posolstvo (66 %).