Ministerstvo dopravy si v súťaži vyberalo z troch predložených ponúk. Kritériom pre výber víťaza bola ekonomicky najvýhodnejšia ponuka.
Autor TASR
Bratislava 7. novembra (TASR) - Komunikačno-informačná kampaň vyjde ministerstvo dopravy na päť miliónov eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Zákazku zabezpečí pre rezort skupina dodávateľov Loco Agency a Dynamic Relations 2000.
Vyplýva to z oznámenia o výsledku tendra, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania. Ministerstvo dopravy si v súťaži vyberalo z troch predložených ponúk. Kritériom pre výber víťaza bola ekonomicky najvýhodnejšia ponuka. Výsledná cena je pritom rovnaká ako pôvodne odhadovaná cena ministerstva dopravy. V súťaži sa elektronická aukcia nepoužila.
Dodávateľ by mal pre rezort dopravy pripraviť a organizačne zabezpečiť aktivity komunikačno-informačnej kampane k Operačnému programu Doprava (OPD) a Operačnému programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia nákupu mediálneho priestoru, realizácia reklamnej a informačnej kampane s celoštátnou pôsobnosťou, nákup mediálnych priestorov v televíziách, rozhlase, printoch, na vonkajších reklamných plochách a na internete s celoštátnym dosahom. Ďalej zabezpečenie a realizácia prieskumu znalosti projektov OPD a prípravy OPII a zabezpečenie produkčných prác. Zákazka bude spolufinancovaná z eurofondov.
Vyplýva to z oznámenia o výsledku tendra, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania. Ministerstvo dopravy si v súťaži vyberalo z troch predložených ponúk. Kritériom pre výber víťaza bola ekonomicky najvýhodnejšia ponuka. Výsledná cena je pritom rovnaká ako pôvodne odhadovaná cena ministerstva dopravy. V súťaži sa elektronická aukcia nepoužila.
Dodávateľ by mal pre rezort dopravy pripraviť a organizačne zabezpečiť aktivity komunikačno-informačnej kampane k Operačnému programu Doprava (OPD) a Operačnému programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia nákupu mediálneho priestoru, realizácia reklamnej a informačnej kampane s celoštátnou pôsobnosťou, nákup mediálnych priestorov v televíziách, rozhlase, printoch, na vonkajších reklamných plochách a na internete s celoštátnym dosahom. Ďalej zabezpečenie a realizácia prieskumu znalosti projektov OPD a prípravy OPII a zabezpečenie produkčných prác. Zákazka bude spolufinancovaná z eurofondov.